Ogłoszenie numer: 1227491, z dnia 2016-08-26
Bank Handlowy w Warszawie SA to jedna z największych instytucji finansowych w Polsce, oferująca pod marką Citi Handlowy bogaty i nowoczesny asortyment produktów i usług bankowości korporacyjnej, inwestycyjnej i detalicznej. Bank Handlowy obsługuje 7,4 tys. klientów korporacyjnych i 770 tys. klientów indywidualnych poprzez nowoczesne kanały dystrybucji oraz sieć 60 oddziałów. W skład grupy kapitałowej Banku wchodzą takie podmioty jak: Dom Maklerski Banku Handlowego i Handlowy Leasing. Przynależność do Citigroup, największej na świecie instytucji finansowej, zapewnia klientom Banku Handlowego dostęp do usług finansowych w ponad 100 krajach.
Do naszych Oddziałów poszukujemy obecnie energicznych i ambitnych osób do pracy na stanowisku:
Ekspert ds. Bankowości Detalicznej
Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: 16029022
Opis stanowiska
- Realizacja wyznaczonych działań sprzedażowych poprzez efektywne finalizowane wniosków kredytowych klientów, a także budowanie i pogłębianie relacji z klientami
- Realizacja wyznaczonych działań akwizycyjnych w obszarze wzrostu liczby klientów z grupy docelowej poprzez efektywne wykorzystanie procesu sprzedaży oraz odpowiedzialność za utrzymanie dotychczasowych klientów
- Bieżące informowanie i poszerzanie wiedzy klientów o produktach oferowanych przez Bank
- Udział w akcjach mikromarketingowych, przygotowywanie i organizacja prezentacji dotyczących produktów oferowanych przez Bank dla istniejących i potencjalnych klientów Banku
- Zapewnienie zgodności przeprowadzanych działań z wymaganiami kontroli wewnętrznej, aktualnie obowiązującymi procedurami Banku, wymaganym poziomem jakości, etyką sprzedaży i zasadami odpowiedzialności wobec naszych klientów, siebie wzajemnie i naszej firmy
- Rozwiązywanie problemów klientów, w tym również związanych z reklamacjami, zgodnie z obowiązującymi w Banku procedurami
- Stałe poszerzanie wiedzy i dogłębne poznawanie produktów kredytowych oferowanych przez Bank i konkurencję oraz dzielenie się zdobytymi informacjami ze współpracownikami i działami współpracującymi
- Dzielenie się z innymi członkami zespołu osiąganymi sukcesami, sposobem i metodologią ich realizacji, w celu wymiany doświadczeń i wzajemnego rozwoju zespołu
- Opieka nad grupami nowozatrudnionych pracowników
- Mentoring i coaching specjalistów
Wymagania
- Doświadczenie w sprzedaży (szczególnie usług finansowych)
- Doświadczenie w obsłudze klienta (szczególnie w budowaniu relacji z klientem)
- Doświadczenie w koordynowaniu pracy zespołu (mile widziane)
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
- Znajomość i umiejętność wykorzystania programów pakietu MS Office
- Umiejętność przekonywania, budowania relacji, efektywnej komunikacji
- Wykształcenie minimum średnie
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy
- Umowę o pracę
- Motywujący system premiowy
- Szereg benefitów (opieka medyczna, karta multisport, dodatkowe ubezpieczenie na życie)
- Możliwość zdobycia doświadczenia w nowoczesnej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość rozwoju w strukturach Banku
- Przyjazną, wspierającą atmosferę pracy
- Szkolenia (zarówno merytoryczne, jak i rozwijające kompetencje miękkie)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.