poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- stabilne zatrudnienie oraz umowę o pracę,
- pensję zawsze na czas i premię miesięczną,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
- posiadasz wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub udokumentowane szkolenia z zakresu informatyki,
- posiadasz doświadczenie w zakresie dokonywania audytów lub badań zgodności (mile widziane),
- posiadasz minimum 3 letnie doświadczenie z obszaru analizowania wymagań i wdrażania systemów informatycznych,
- posiadasz umiejętność analizowania danych i wyciągania z nich wniosków,
- posiadasz umiejętność dobrego planowania,
- znasz rynek usług cyfrowych,
- znasz regulacje z zakresu usług elektronicznych (np. eDoręczenie, znaczniki czasu),
- posiadasz umiejętność pracy w grupie,
- zrozumiesz postawy wsparcia biznesu,
- znasz język angielski na poziomie C1 (w tym język techniczny).
- analiza zdarzeń i incydentów dotyczących usług zaufania, w tym w szczególności kwalifikowanej usługi eDoręczenia, tj. dokonywanie cyklicznych audytów
- monitorowanie i przeglądanie dzienników i archiwów zdarzeń usług zaufania, w tym w szczególności kwalifikowanej usługi eDoręczenia,
- rekomendowanie działań naprawczych i profilaktycznych w zakresie usługi,
- kontrolowanie wdrażanych mechanizmów i środków bezpieczeństwa,
- koordynacja zadań związanych z audytem usługi kwalifikowanej eDoręczenia,
- współpraca z inspektorem bezpieczeństwa w zakresie wykrywania i analizy incydentów bezpieczeństwa,
- nadzór nad dokumentacją analityczną, procesem biznesowym i wymaganiami technicznymi w zakresie usługi e-Doręczenia,
- współudział w przygotowaniu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procesu certyfikacji,
- przygotowywanie założeń funkcjonalnych do systemu RDE oraz współpraca z IT.
Zachęcamy także do aplikowania osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, powyżej 50 lat lub po dłuższej przerwie w pracy.
Czekamy na Twoje CV!
Wypełnienie formularza zajmie Ci tylko kilka minut.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym