Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/346/09/2017
Główne zadania:
•przeprowadzanie audytów wewnętrznych w obszarze zarządzania ryzykiem i bankowości inwestycyjnej w komórkach organizacyjnych Centrali Banku oraz podmiotach Grupy Kapitałowej Banku,
•rola audytora wiodącego lub nadzorującego i w ramach tych ról organizowanie, koordynowanie i wsparcie merytoryczne pracy zespołu audytorów oraz bieżące weryfikowanie ich pracy,
•formułowanie, w oparciu o wyniki audytu wewnętrznego, oceny procesów i oceny pracy badanych komórek,
•opracowywanie, na podstawie przeprowadzonych audytów, raportów oraz informacji o wynikach audytu, skuteczności systemu kontroli wewnętrznej, w tym adekwatności i efektywności mechanizmów kontrolnych,
•przygotowywanie zaleceń dla audytowanych komórek, w celu wykorzystania wyników audytu dla realizacji działań naprawczych,
•udział w opracowywaniu projektów przepisów wewnętrznych dotyczących zasad funkcjonowania systemu kontroli wewnętrznej oraz szczegółowych rozwiązań dotyczących przeprowadzania audytu wewnętrznego w Banku, w tym metodyk przeprowadzania badań.
Oczekujemy:
•wykształcenia wyższego (preferowane kierunki studiów: matematyka bądź inne kierunki ścisłe),
•minimum 5-letniego doświadczenia w bankowości, w obszarze zarządzania ryzykiem lub w audycie wewnętrznym/ zewnętrznym w zakresie oceny obszarów zarządzania ryzykiem kredytowym, rynkowym, płynności, adekwatnością kapitałową,
•znajomości wymogów dotyczących obszaru zarządzania ryzykiem kredytowym i modeli ryzyka kredytowego w obszarach takich jak impairment, metoda wewnętrznych ratingów IRB, rekomendacja R KNF, karty scoringowe/ ratingi kredytowe,
•znajomości przepisów i rekomendacji nadzorczych dotyczących zarządzania ryzykiem operacyjnym i rynkowym,
•bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
•umiejętności pracy w grupie jak i samodzielnej pracy, dotrzymywania terminów, pracy pod presją czasu, otwartej dyskusji o stwierdzonych w trakcie audytów nieprawidłowościach,
•posiadania profesjonalnego certyfikatu typu: CIA, CFA, ACCA.
Oferujemy:
•umowę o pracę
•atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
•konkurencyjne wynagrodzenie
•profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.