- analiza i planowanie promocji,
- analiza rynku (badanie konkurencji bezpośredniej),
- raportowanie sprzedaży i stoku oraz innych,
- planowanie i estymacja produktów,
- przygotowywanie wysyłek towarowych,
- przygotowanie i planowanie ekspozycji towaru w sklepach,
- budowa planogramów - ułożenie towaru,
- obsługa akcji lojalnościowej,
- ścisła współpraca z kupcem.
Docenimy Cię za to, że:
- sprawnie posługujesz się pakietem MS Office,
- sporządzasz różnego rodzaju analizy w Excelu,
- znasz język angielski na poziomie min. B1,
- posiadasz zdolności analityczne,
- cechuje Cię komunikatywność,
- umiesz pracować w zespole.
Mamy dla Ciebie:
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- zniżkę na zakupy w Carrefour,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- pracę w firmie działającej na terenie Polski od 25 lat.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.