- posiadasz wykształcenie wyższe (kierunki ścisłe, ekonomiczne),
- masz wysokie zdolności analitycznego myślenia,
- potrafisz pracować w dużych bazach danych,
- Excel, Access, Power Point - nie są Ci obce,
- znasz dobrze język francuski i/lub język angielski,
- wykazujesz się inicjatywą i zaangażowaniem w wykonywanych zadaniach,
- masz wysokie umiejętności komunikacyjne,
- jesteś osobą samodzielną, odpowiedzialną i dokładną.
- analizujesz dane rynkowe, udziały Carrefour - współpraca z agencjami : Nielsen, GFK, RMD,
- zarządzasz dostępami do narzędzi,
- organizujesz grafiki i tematy spotkań,
- przygotowujesz cykliczne raporty dotyczące sprzedaży, marży, cen, warunków handlowych oraz postępów negocjacyjnych,
- administrujesz systemami BI do raportowania marż oraz warunków handlowych,
- nadzorujesz wprowadzanie rozwiązań usprawniających pracę działów - projekty specjalne,
- dla działu handlowego przeprowadzasz realizację przetargów internetowych dotyczących produktów Najniższa Cena (PPP).
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- pracę z perspektywami w firmie działającej w Polsce ponad 20 lat.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.