Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny i jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. To miejsce dla ludzi, którzy mają pomysły i odwagę biznesową, by wyznaczać nowe standardy bankowości.
Nasze podejście do biznesu oraz tempo rozwoju wielokrotnie były doceniane w plebiscytach najbardziej prestiżowych magazynów finansowych, m.in. w 2014 i 2015 r. jako pierwszy w historii polski bank otrzymaliśmy prestiżowy tytuł „Najlepszy europejski bank detaliczny” przyznawany przez „Retail Banker International”.
Dynamiczny wzrost Alior Banku i zmiany zachodzące na rynku usług bankowych stwarzają wiele możliwości zdobywania ciekawych doświadczeń i wchodzenia w nowe role.
Aktualnie poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy na stanowisku:
- posiada kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku (preferowane duże organizacje)
- ma praktykę w sporządzaniu raportów i analiz HR oraz koordynowaniu procesu budżetowania
- w stopniu zaawansowanym posługuje się pakietem MS Office, w szczególności Excel
- posiada wiedzę z zakresu wynagrodzeń i benefitów (mile widziane)
- zna język angielski na poziomie zaawansowanym
- chętnie działa w dynamicznym i zmiennym środowisku pracy
- przywiązuje dużą wagę do jakości efektów pracy
- koordynowaniu procesu budżetowania kosztów wynagrodzeń w organizacji oraz bieżącym monitorowaniu wykorzystania budżetu
- opracowywaniu prognoz, raportów i analiz dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń
- udziale w projektach biznesowych - budowie modeli finansowych, analizach kosztowych
- bieżącej współpracy z HR Biznes Partnerami, Departamentem Kontrolingu oraz Finansów oraz kadrą menedżerską
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce
- szerokie możliwości rozwoju zawodowego
- wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia
- bogaty pakiet socjalny (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.)