Ekspert ds. Analiz Efektywności Kampanii Mediowych
Antal Banking & Insurance
Antal International jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Naszym Klientem jest globalna Spółka ubezpieczeniowa dynamicznie rozwijająca swoją ofertę produktową. W związku z nową strategią, której towarzyszą konkretne rozwiązania, jak tworzenie standardów prostej i efektywnej obsługi poprzez mądre wykorzystanie nowych technologii poszukujemy Kandydatów do obszaru marketingu.
Stanowisko
- Opracowywanie modeli ekonometrycznych do analiz mediowych i biznesowych
- Udział w planowaniu i optymalizacji kampanii mediowych
- Mierzenie efektywności wydatków mediowych oraz wpływu kampanii na cele sprzedażowe i optymalizację natężenia ruchu w kanale obsługowym
- Współpraca z domem mediowym
- Współpraca z działami sprzedaży i call center
- Analiza ROI z prowadzonych kampanii projektów marketingowych
- Analiza wyników sprzedażowych i finansowych, przygotowywanie raportów
- Przygotowywanie rekomendacji działań i udział w planowaniu strategii marketingowej
Wymagania
- Minimum rok doświadczenia w analizie danych mediowych lub optymalizacji kampanii mediowych
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: matematyka, statystyka, ekonometria lub finanse
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Praktyczna znajomość metod statystycznych i umiejętności ich wykorzystywania
- Dodatkowym atutem będzie znajomość programów SAS, R, Gretl lub Eviews
- Zdolności analityczne, umiejętność formułowania wniosków
- Duża samodzielność
- Wysokie zdolności interpersonalne
Co oferujemy
Umowa o pracę
Szeroki pakiet medyczny