- Przygotowaniem Business Case oraz ocen finansowych: projektów, produktów, taryf i promocji.
- Modelowaniem wpływu aktywności na P&L.
- Rekomendowaniem zmian w procesach biznesowych na podstawie własnych analiz z wykorzystaniem hurtowni danych, analiz post factum.
- Udziałem w podejmowaniu decyzji biznesowych.
- Przygotowaniem prognoz i budżetu, bottom-up od rozwoju bazy przez przychody/koszty do poziomu service margin oraz analizą odchyleń budżetowych.
- Rozwojem, utrzymywaniem i konfiguracją analitycznych martów (ACM, commitment, CTV) oraz actuali dostarczających zagregowanych informacji o zachowaniu klienta i jego opłacalności.
- Masz min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Posiadasz wiedzę i praktyczne doświadczenie w obszarze:
- Analiz pricingowych, taryfowych, analiz zachowania klienta.
- Budowania modeli finansowych, modelowaniu zjawisk biznesowych, prognozowaniu oraz budżetowaniu.
- Znasz i wykorzystujesz narzędzia analityczne oraz pracujesz z dużymi zbiorami danych (SAS Enterprise Guide, SQL, 4GL).
- Dobrze posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie.
- Jesteś osobą komunikatywną, dociekliwą i lubisz pracę z ludźmi.
- Masz doświadczanie w branży telekomunikacyjnej.
- Posiadasz certyfikacje ACCA, CIMA.
- Posiadasz znajomość:
- P&L operatora telekomunikacyjnego,
- standardów rachunkowości IAS18 oraz IFRS15.
- Umowa o pracę i stabilna praca na dłużej
- System premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracy
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Imprezy integracyjne
- Ty i tylko Ty decydujesz jak ubierasz się do pracy
- Świętujemy sukcesy
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
Jeśli masz wątpliwości, czy Twoje dane są prawidłowo przetwarzane przez P4, to możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Pełna treść obowiązku informacyjnego jest dostępna na stronie www.play.pl/oi/w
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.