Departament Bezpieczeństwa/Zespół Utrzymania Infrastruktury Bezpieczeństwa Informatycznego
Miejsce pracy: Warszawa
Termin zgłoszeń: 21.06.2017r.
- zapewnienie bezawaryjnego działania infrastruktury wspierającej narzędzia bezpieczeństwa informatycznego
- instalacja, konfiguracja, administracja bazami danych MS SQL oraz klastra MS SQL
- monitorowanie efektywności działania baz danych, strojenie wydajności serwerów
- projektowanie i wdrażanie skryptów SQL, narzędzi monitorujących
- opracowywanie koncepcji zwiększających wydajność, efektywność i niezawodność eksploatowanej infrastruktury
- reagowanie na incydenty naruszeń bezpieczeństwa informatycznego Banku, przeciwdziałanie zagrożeniom wewnętrznym i zewnętrznym w tym zakresie
- współudział w opiniowaniu przepisów wewnętrznych Banku
- wykształcenia wyższego informatycznego lub pokrewnego
- doświadczenia min. 3 lata w administrowaniu bazami danych MSSQL
- podstawowej wiedzy z obszaru Active Directory
- doświadczenia w instalacji i konfiguracji klastrów Microsoft
- doświadczenia w instalacji i konfiguracji klastrowych instancji MSSQL
- doświadczenia w utrzymaniu wysokodostępnych instancji MSSQL
-
wiedzy z zakresu konsolidacji baz danych
-
wiedzy z zakresu monitorowania parametrów wydajnościowych
-
wiedzy z zakresu wykonywania kopii bezpieczeństwa i odzyskiwania instancji SQL
-
znajomości komponentów Reporting Services, Integration Services, Analysis Services
- doświadczenia w administrowaniu systemami operacyjnymi Windows 2008/2012
- doświadczenia z zakresu zabezpieczania systemów MSSQL
- znajomości języka angielsko na poziomie dobrym
- zaangażowania, otwartości i komunikatywności
- innowacyjności i kreatywności przy wdrażaniu nowych rozwiązań
- odporności na stres, odpowiedzialności, umiejętność pracy w grupie
- umowę o pracę
- atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
- konkurencyjne wynagrodzenie
- profesjonalny system szkoleń
- dostęp do najnowszych technologii IT – możliwość ciągłego rozwoju
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.