Ogłoszenie numer: 975241, z dnia 2016-02-11
Kredyt Inkaso S.A. to polska firma o zasięgu międzynarodowym, zajmująca się zarządzaniem wierzytelnościami na rynkach finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Od wielu lat jeden z liderów na rodzimym rynku obrotu wierzytelnościami. W zakresie swojej działalności współpracuje z czołowymi bankami, firmami ubezpieczeniowymi oraz podmiotami świadczącymi usługi telekomunikacyjne. Spółka posiada kadrę wyposażoną w niezbędną wiedzę i umiejętności, potencjał ekonomiczny i techniczny oraz narzędzia i środki niezbędne, do jak najlepszego wykonywania powierzonych obowiązków. Grupa Kapitałowa Kredyt Inkaso, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukuje pracowników o dużym doświadczeniu zawodowym, jak również osób młodych, energicznych, optymistycznie nastawionych do wyzwań w dynamicznie zmieniającym się środowisku finansowym.
Spółka obecnie poszukuje pracowników na stanowisko:
Ekspert Call Center
Miejsce pracy: Zamość, Zamość, Lublin
Opis stanowiska
- rozwijanie narzędzi wspomagających pracę Call Center
- optymalizacja procesów CC
- wsparcie zespołu raportowania i analiz w zakresie Call Center
Wymagania
- wykształcenie wyższe (preferowane: matematyka, informatyka, inne techniczne)
- min. 2 lata pracy w obszarze Call Center
- znajomość miar i wskaźników Call Center, umiejętność pracy nad poprawą i optymalizacją wyników.
- znajomość i zasad zarzadzania ruchem w inbound i outbound, także od strony technicznej
- znajomość narzędzi wspomagających pracę Call Center oraz nowinek rynkowych
- dobrze rozwinięte umiejętności analityczne i organizacyjne
- komunikatywność, kreatywność, samodzielność w działaniu
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera
- praktyczna znajomość języka SQL (PostrgeSQL, T-SQL)
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)
- mile widziana znajomość systemów do raportowania SSRS, Jasper, Qlick
Oferujemy
-
pełną wyzwań prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji
-
możliwość rozwoju zawodowego
-
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u solidnego i wiarygodnego pracodawcy