Departament Eksploatacji Systemu Informatycznego / Zespół Eksploatacji Aplikacji Komunikacyjnych
Miejsce pracy: Poznań
- informatyczne wsparcie dla procesów realizowanych z zakresu usług korporacyjnej szyny danych ESB, a w tym: obszar całego banku – usługi ESB, WebSphere Message Broker, WebSphere MQ, Spring, Apache Servicemix,
- monitorowanie, analizowanie i nadzór nad dostępnością, pojemnością i wydajnością eksploatowanych aplikacji,
- realizowanie usług informatycznych dla jednostek biznesowych banku w zakresie eksploatowanych aplikacji, obsługa interfejsów,
- rozwiązywanie problemów/incydentów zgłaszanych przez jednostki banku z zakresu działania administrowanych aplikacji,
- prowadzenie dokumentacji oraz współpraca z dostawcami oprogramowania w zakresie obsługi błędów i problemów eksploatacyjnych,
- udział w pracach zespołów projektowych wdrażających usługi IT,
- współpracę z administratorami zasobów informatycznych w zakresie eksploatowanych aplikacji,
- współpracę z jednostkami biznesowymi w zakresie eksploatowanych aplikacji,
- udział w testowaniu poprawek serwisowych i nowych wersji aplikacji.
- wykształcenia wyższego o profilu informatycznym,
- znajomości produktów IBM WebSphere, w szczególności WebSphere MQ, WebSphere Message Broker,
- znajomości z zakresu integracji aplikacji, koncepcji SOA, XML, SOAP, WSDL,
- umiejętności tworzenia skryptów w shell’u,
- doświadczenia w zakresie zadań wsparcia informatycznego realizowanych na potrzeby obsługi produktów bankowych w administrowanej przez zespół szyny danych,
- obsługi narzędzi baz danych (DB2, MySQL),
- wiedzy w zakresie systemów operacyjnych Unix, Linux i Microsoft,
- doświadczenia pracy w systemach wieloużytkownikowych,
- umiejętności analitycznych w zakresie rozwiązywania problemów aplikacji,
- umiejętności pracy w zespole, kreatywności, samodzielności,
- biegłej znajomości języka angielskiego w zakresie technicznym i komunikacyjnym,
- dyspozycyjności – praca na 3 zmiany, gotowość do pełnienia dyżurów
- umowę o pracę
- atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
- konkurencyjne wynagrodzenie
- profesjonalny system szkoleń
- dostęp do najnowszych technologii IT – możliwość ciągłego rozwoju
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.