Naszym Klientem jest firma z branży FMCG nieustannie poszerzająca i udoskonalająca swoje portfolio produktowe, z sukcesem dostosowując je do oczekiwań i potrzeb konsumentów na wielu rynkach międzynarodowych. W celu dalszego rozwoju i umacniania pozycji lidera w określonych kategoriach produktowych, nasz Klient poszukuje kreatywnej, samodzielnej i zaangażowanej osoby na stanowisko:
E-marketing Manager
Miejsce pracy: mazowieckie/ Warszawa
Nr ref.: SBS/24/260/e-marketing
Zadania:
- Planowanie, przygotowanie i prowadzenie skutecznych kampanii marketingowych w mediach cyfrowych
- Realizacja kampanii marketingowych w Social Media np. przygotowywanie koncepcji i regulaminów konkursów
- Obsługa serwisów internetowych, optymalizacja witryn, przygotowywanie i publikowanie treści i materiałów promocyjnych
- Analiza i monitorowanie efektywności podejmowanych aktywności marketingowych
- Współpraca z firmami zewnętrznymi; koordynacja pracy agencji zewnętrznych
- Bliska współpraca z działem marketingu i działem PR
- Przygotowywanie i zamieszczanie treści w serwisach internetowych, mediach społecznościowych, etc
- Przygotowywanie raportów i prezentacji z realizacji działań e-marketingowych
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- 2-3 lat pracy w działaniach związanych z e-marketingiem (najchętniej w branży FMCG)
- Doświadczanie w pracy przy Google AdWords
- Umiejętność tworzenia skutecznych kampanii mailingowych
- Doświadczenie w prowadzenie działań z zakresu PR i kreowania wizerunku projektu w mediach elektronicznych
- Znajomość narzędzi oraz strategii e-marketingowych
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego, znajomość innych języków jest dodatkowym atutem
- Samodzielność, wysokie zdolności interpersonalne, kreatywność oraz pomysłowość