E-Commerce Trade Marketing Manager [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Łódź
Co zyskasz dołączając do naszego zespołu?
- Umowę o pracę
- Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- Atrakcyjny system premiowy
- Kafeterię szkoleń
- Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
- Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
- Zorganizowany transport do pracy lub parking
- Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
- Opracowanie i wdrażanie spójnej polityki trade-marketingowej w obszarze e-commerce w obrębie wszystkich kategorii produktowych oraz tworzenie odpowiednich narzędzi wspierających ze szczególnym uwzględnieniem synergii i opłacalności poszczególnych działań,
- Rozwijanie strategii Trade Marketing dla osiągnięcia określonych celów biznesowych,
- Opracowywanie akcji promocyjnych dla kanału e-commerce,
- Opracowywanie kalendarza promocyjnego i zakładanie akcji promocyjnych,
- Wprowadzanie nowych produktów dla kanałów e-commerce,
- Konfigurowanie systemu sprzedaży internetowej (oprogramowania),
- Poszukiwanie i kreowanie nowych niestandardowych rozwiązań w obszarze e-commerce,
- Analiza cen produktów oraz cen konkurencji w Internecie,
- Tworzenie, wdrażanie budżetu promocyjnego dla podległych produktów i monitoring realizacji budżetu oraz akcji rabatowych,
- Rozliczanie i mierzenie efektywności podejmowanych działań trade marketingowych,
- Prowadzenie projektów biznesowych.
Co jest dla nas ważne?
- Minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze trade marketingu w branży farmaceutycznej,
- Doświadczenie w konstruowaniu ofert handlowych nakierowanych na kanały e-commerce,
- Bardzo dobra znajomość rynku farmaceutycznego i zależności na rynku farmaceutycznym (lekarz, apteka, pacjent, hurtownia),
- Doświadczenie w kreowaniu i wdrażaniu strategii e-commerce w branży farmaceutycznej,
- Znajomość standardów sprzedaży i marketingu farmaceutycznego,
- Umiejętność koordynowania projektów angażujących zespoły z różnych jednostek biznesowych,
- Rozwinięte umiejętności analityczne i prezentacyjne,
- Wykształcenie wyższego (kierunki: ekonomia, zarządzanie, marketing,)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.