Kelly Services Poland Sp. z o.o. powstała w 2007 roku przejmując działającą od roku 1999 firmę Talents Polska. Jest częścią amerykańskiej globalnej firmy Kelly Services Inc., lidera w branży pozyskiwania pracowników. Kelly oferuje szeroki zakres usług, w tym rekrutacje stałe i czasowe, executive search oraz outsourcing i doradztwo personalne. Obsługując Klientów z całego świata Kelly Services corocznie zapewnia zatrudnienie ponad 540,000 pracownikom na całym świecie. Dochód firmy w 2013 roku wyniósł $5,4 miliarda.
Jako jedna z największych agencji doradztwa personalnego na rynku, Kelly obsługuje klientów na całym świecie, włączając w to wiele znanych międzynarodowych firm i 99% z firm zaliczających się do grupy Fortune 500.
Kelly w Polsce oferuje przede wszystkim usługi search&selection i pracowników czasowych z możliwością stałego zatrudnienia oraz kontraktorów IT. Specjalizacje, w których posiadamy największe doświadczenie obejmują następujące działy: IT i inżynieria, finanse i księgowość, kadry i płace, sprzedaż i marketing, administracja biurowa jak również kadra dla sektora outsourcingu (BPO, SSC, Call/Contact Center).
Kelly Services, założone w 1946 roku przez William R. Kelly jest międzynarodowym dostawcą rozwiązań HR dla różnego rodzaju klientów biznesowych. Kelly Services realizuje projekty rekrutacyjne w obszarach IT, Finanse, Księgowość, Sprzedaż i Marketing, Call Center, Inżynieria. Kelly Services ponadto oferuje szereg usług, związanych z konsultingiem oraz outsourcingiem pracowniczym. Numer wpisu do agencji zatrudnienia: 593.
Dla jednego z naszych klientów, aktualnie poszukujemy zmotywowanych kandydatów na stanowisko:
Obowiązki:
- Odpowiedzialność za wdrażanie i rozwój działań e-commerce w obszarze: kampanie e-mailingowe, SEO, SEM, zarządzanie treścią strony internetowej
- Obsługa kampanii direct marketingowych (e-mailing) poprzez wybór produktów oraz grup docelowych
- Tworzenie kontentu kampanii mailingowych, monitorowanie oraz analiza wyników kampanii, utrzymywanie relacji z klientami, aktywizowanie nie aktywnych klientów, kreowanie akcji cross-sell, ustalanie promocji
- Współpraca z grafikami i webdeveloperami w projektowaniu i optymalizacji stron interetowych
- Współpraca z zewnętrznymi kanałami sprzedaży online
- Analiza wskaźników sprzedaży oraz rentowności sprzedaży poprzez kanał internetowy
- Monitorowanie rynku oraz raportowanie działań
Wymagania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w rozwoju handlu internetowego najchętniej w firmie z branży FMCG
- Znajomość narzędzi e-commerce i umiejętność ich efektywnego zastosowania
- Doświadczenie w tworzeniu, obsłudze i analizie kampanii e-mailingowych
- Praktyczna wiedza na temat SEO, SEM, Google AdWords, Google Analytics
- Podstawowa znajomość programowania umożliwiająca wprowadzanie drobnych zmian na stronach internetowych oraz biegłą współpracę z webdeveloperami (HTML5, CSS3)
- Znajomość zasad projektowania stron www (w zgodzie z UX)
- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii promocyjnych w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube)
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
- Samodzielność w rozwiązywaniu problemów
- Skuteczność i wytrwałość w działaniu
- Kreatywność i komunikatywność
- Postawa proaktywna
Nasz Klient oferuje:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość budowania i wdrażania działań e-commerce w firmie