EFIRST ASIA to lider rynku e-commerce w Azji Południowo-Wschodniej.
Specjalizujemy się w przygotowaniu kompleksowych strategii budowania i promowania marki oraz zarządzania nią na wszystkich poziomach działalności. Aktualnie działamy na rynkach Indonezji, Tajlandii, Malezji, Arabii Saudyjskiej.
W naszym portfolio znajduje się kilkanaście brandów z różnych kategorii.
Aktualnie dla marki Floyee poszukujemy Project Managera. Floyee to innowacyjny brand na rynku Azjatyckim z kategorii beauty specjalizujący się z lakierach hybrydowych do paznokci. Produkty przeznaczone są tylko do domowego użytku. Marka nastawiona jest na sprzedaż detaliczną do konsumentki indywidualnej przez e-commerce. Celem rozwojowym marki na najbliższy czas jest znaczący wzrost sprzedaży w grupie docelowej oraz budowanie love brandu.
- umiejętność zbadania potrzeb i wsparcia w realizacji celów marki
- realizacja każdym etapie pracy: przygotowania rekomendacji, realizacja projektu, współpraca z działem produkcji
- opracowywanie i wdrażanie planów/strategii marketingowych
- udział we wdrażaniu nowych koncepcji
- monitorowanie sytuacji rynkowej, działań konkurencji oraz trendów, analizowanie związanych z tym danych i podejmowanie działań zmierzających do dostosowania się do wymagań rynku
- ścisła współpraca z członkami zespołów projektowych (praca również z osobami w Tajlandii – język komunikacji angielski)
- tworzenie, wdrażanie i utrzymywanie biznesplanu zgodnie ze strategią i priorytetami marki: aktualizacje, launche nowych produktów, rozbudowa istniejących rozwiązań marki
- wsparcie w zarządzaniu narzędziami marketingowymi dla sprzedaży wielokanałowej (kampanie reklamowe, media społecznościowe, e-mail marketing, media własne)
- wdrażanie nowych rozwiązań marketingowych za pośrednictwem kanałów online
- rekomendowanie i realizacja działań mających na celu wzrost sprzedaży
- analiza skuteczności przeprowadzonych działań
- analiza konkurencji oraz bieżący monitoring rynk
- bieżące raportowanie do przełożonego,
- dbanie o terminowość, organizację, wysoką jakość realizacji
- odpowiedzialność za budżet
- Mile widziane: tworzenie koncepcji w oparciu o user experience (UX) oraz content marketing.
- masz minimum 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2 w mowie i piśmie (bezproblemowo, komunikatywnie na każdym etapie pracy)
- jesteś z doświadczeniem w digitalowych agencjach reklamowych
- wiedza na temat e-commerce i marketingu internetowego
- znajomości zasad funkcjonowania platform e-commerce
- multitasking projektowy
- znajomość zasad oraz mechanizmów brand marketingu oraz PR-u
- umiejętność priorytetyzacji projektów na podstawie statusu i deadlinów
- otwartość
- komunikatywność
- kreatywność
- samoorganizacja
- silna własna motywacja
- zdolność do podejmowania szybkich decyzji
- nastawienie na realizację zadań
- znasz pakiet MS Office
- potrafisz samodzielnie prowadzić projekty i ustalać priorytety
- mile widziane doświadczenie w branży BEAUTY.
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz miesięczny, przejrzysty w zasadach system premiowy oparty o wyniki (B2B)
- możliwość realizacji własnych pomysłów i bycia odpowiedzialnym za wynik
- dużą samodzielność i zaufanie
- realne szanse rozwoju
- możliwość pracy zdalnej
- prywatną opiekę medyczną
- młody, profesjonalny zespół
- partnerską atmosferę.