Najnowsze oferty pracy

  • Digital Marketing Analyst

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Poszukujemy Digital Marketing Analyst, który wspomoże nasz Zespół w dalszym rozwoju analityki cyfrowej, zarządzaniu danymi oraz optymalizacji działań marketingowych i e-commerce. Będziesz odpowiedzialny/a za konfigurację tagów trackingowych, monitorowanie wyników kampanii oraz...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Traffic Manager Dolnośląskie
E-commerce Marketing Specialist / Manager

E-commerce Marketing Specialist / Manager

Web INnovative Software sp. z o.o.
dolnośląskie
10 000 - 20 000 zł brutto/mies.
menedżer
pełny etat
praca stacjonarna
1031 dni temu

Web Innovative Software od ponad 10 lat należy do grona przedsiębiorstw wysokiego wzrostu (high growth enterprises – HGE). Łączymy wysokie technologie IT z usługami prawnymi i i wydawnictwem. Zapewniamy dziesiątkom tysięcy polskich firm wsparcie w  samodzielnym prowadzeniu biznesu. Więcej informacji o firmie pod adresem https://wins.pl/ 


W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy ambitnych ludzi którzy w codziennej pracy odnajdują pasję i są nastawieni na rozwój.

E-commerce Marketing Specialist / Manager
Miejsce pracy: woj. dolnośląskie
Zadania:

Wsparcie organizacji w realizacji działań e-commerce w obszarze kompletnego portfolio produktowego 

  • opracowywanie i wdrażanie planów/strategii marketingowych;
  • udział we wdrażaniu nowych koncepcji;
  • monitorowanie sytuacji rynkowej, działań konkurencji oraz trendów, analizowanie związanych z tym danych i podejmowanie działań zmierzających do dostosowania działań marketingowych do wymagań rynku;
  • współpraca z agencjami reklamowymi, ośrodkami badawczymi;
  • ścisła współpraca z członkami zespołów projektowych
  • tworzenie, wdrażanie i utrzymywanie biznesplanu zgodnie ze strategią i priorytetami brandów: aktualizacje, kalendarz zmian prawnych, launche nowych produktów, rozbudowa istniejących narzędzi
  • wsparcie w zarządzaniu narzędziami marketingowymi dla sprzedaży wielokanałowej (kampanie reklamowe, media społecznościowe, e-mail marketing, media własne)
  • tworzenie koncepcji w oparciu o user experience (UX) oraz content marketing
  • wdrażanie nowych rozwiązań marketingowych za pośrednictwem kanałów online 
  • rekomendowanie i realizacja działań trade marketingowych mających na celu wzrost sprzedaży 
  • rozwijanie współpracy z kluczowymi partnerami zewnętrznymi
  • analiza skuteczności przeprowadzonych działań marketingowych
  • analiza konkurencji oraz bieżący monitoring rynku
Wymagania:
  • minimum 3 lata doświadczenia w obszarze marketingu lub zarządzania projektem
  • wiedza na temat e-commerce i marketingu internetowego 
  • analiza rentowności ofert handlowych oraz mechanizmów promocyjnych
  • znajomości zasad funkcjonowania platform e-commerce
  • multitasking projektowy
  • znajomość zasad oraz mechanizmów brand marketingu oraz PR-u
  • umiejętność priorytetyzacji projektów na podstawie statusu i deadlinów
  • otwartość
  • komunikatywność
  • kreatywność
  • samoorganizacja
  • silna własna motywacja
  • zdolność do podejmowania szybkich decyzji
  • nastawienie na realizację zadań
  • wykształcenie wyższe kierunkowe
  • znajomość narzędzi graficznych będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • interesującą pracę w prężnie rozwijającej się firmie;
  • stabilne zatrudnienie;
  • samodzielność w wykonywaniu zadań;
  • rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji;
  • możliwość nabycia nowych umiejętności;
  • motywacyjny system wynagrodzeń;
  • przyjazną i otwartą atmosferę pracy;
 

Podobne oferty

  • Digital Marketing Analyst

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Poszukujemy Digital Marketing Analyst, który wspomoże nasz Zespół w dalszym rozwoju analityki cyfrowej, zarządzaniu danymi oraz optymalizacji działań marketingowych i e-commerce. Będziesz odpowiedzialny/a za konfigurację tagów trackingowych, monitorowanie wyników kampanii oraz...