Nasz Klient to prężnie rozwijającą się sieć apteczna, rozpoznawalna na rynku, z wieloletnią tradycją i wysokimi standardami obsługi Klienta. Do swojego zespołu w Warszawie, poszukuje eksperta na stanowisko:
E-commerce Manager – Sklep Internetowy
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ECM - 20
Opis stanowiska:
Szukamy osoby doskonale rozumiejącej świat e-commerce, która potrafi zintensyfikować działania mające na celu wsparcie sprzedaży i zapewnienie wzrostu współczynnika konwersji.
Zadania:
- Planowanie strategii sprzedaży produktów poprzez własny sklep internetowy o SKU 1’200.
- Współpraca z zespołem e-commerce, marketingu, product ownerów i ux, aby regularnie dostarczać nowe doświadczenia i funkcjonalności.
- Planowanie strategii wizerunku i komunikacji firmy w Internecie i wspierającej sprzedaż produktów.
- Tworzenie strategii Marketing automation.
- Nadzorowanie rozbudowy sklepu internetowego.
- Tworzenie i egzekucja lejka sprzedażowego.
- Zarządzanie kampaniami SEM.
- Rozwijanie i koordynowanie działań SEO w sklepie internetowym przy współudziale partnerów zewnętrznych.
- Stała optymalizacja sklepu pod kątem UX i UI i rozwój platformy z uwzględnieniem content marketingu.
- Planowanie kampanii komunikacyjnych i sprzedażowych w Social Media.
- Monitorowanie i analiza rynku oraz raportowanie działań.
- Monitorowanie i ciągła analiza kluczowych wskaźników COV i AOV, wyciąganie wniosków i przekuwanie ich w działania rozwojowe.
- Tworzenie hipotez i testowanie rozwiązań (testy AB), które mile zaskoczą użytkowników.
- Ścisła współpraca z Zarządem Firmy.
Wymagania:
- Doświadczenie w zarządzaniu sklepem Internetowym z produktami aptecznymi, suplementami, kosmetykami, etc.
- Doświadczenie na analogicznym stanowisku (preferowane w pracy z klientem B2C) min. 2 lata.
- Zainteresowanie trendami w świecie e-Commerce, digital marketingu i nowych technologii.
- Wysokie umiejętności organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu.
- Praktycznej znajomości specyfiki i trendów handlu online/omnichannel.
- Umiejętności wykorzystania narzędzi wspierających sprzedaż i analitykę e-commerce.
- Znajomości i umiejętności wykorzystania narzędzi Google Analytics, Google AdWords, mechanizmów SEO/SEM oraz mediów społecznościowych.
- Kreatywności w szukaniu nowych rozwiązań zwiększających sprzedaż produktów.
- Otwarta postawa ukierunkowana na rozwiązywanie problemów i proaktywne proponowanie rozwiązań.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pakiet medyczny,
- kartę Multi Sport,
- miłą i wspierająca atmosferę w miejscu pracy,