Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. PR

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Aktywne lokowanie marki w mediach tradycyjnych. Budowanie i utrzymywanie relacji z dziennikarzami mediów ogólnopolskich. Budowanie wizerunku marki za pośrednictwem mediów społecznościowych. Wdrażanie i współtworzenie strategii działań PR zewnętrznych i wewnętrznych....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Dziennikarz Pomorskie
Dziennikarz w stacji radiowej

Dziennikarz w stacji radiowej

IPK sp. z o.o.
pomorskie, Trójmiasto
praca stacjonarna
3441 dni temu

Nasz Klient, ogólnopolska firma działająca w branży medialnej, w związku z rozwojem działalności radiowej poszukuje kandydatów na stanowisko:



Dziennikarz w stacji radiowej

Miejsce pracy: Trójmiasto
Nr Ref.: DZ/04/15


Od kandydatów wymagamy:
  • znajomości programów do edycji i montażu dźwięku
  • dobrego głosu i dykcji
  • orientacji w bieżących wydarzeniach, zarówno lokalnych jak i ogólnokrajowych
  • dużej wiedzy ogólnej
  • wysokiej kultury osobistej
  • umiejętności pracy w zespole
  • umiejętności analitycznego myślenia
  • umiejętności pracy pod presją czasu
Oferujemy:
  • ciekawą, rozwojową prac
  • możliwość zdobycia doświadczenia w środowisku mediów

 


Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz.926 z późn.zm.).”
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. PR

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Aktywne lokowanie marki w mediach tradycyjnych. Budowanie i utrzymywanie relacji z dziennikarzami mediów ogólnopolskich. Budowanie wizerunku marki za pośrednictwem mediów społecznościowych. Wdrażanie i współtworzenie strategii działań PR zewnętrznych i wewnętrznych....