Ogłoszenie numer: 11900, z dnia 2005-05-16
Telsar Sp. z o.o.
Firma Telsar, o profilu integratora systemów teleinformatycznych (sprzedaz sprzetu, oprogramowania i uslug, sieci LAN/WAN VPN, Bezpieczenstwo systemów- zapory ogniowe, systemy IDS, ochrona antywirusowa, Systemy VoIP, Call Centre)
Dział Wsparcia Technicznego
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Do zadan osoby zatrudnionej nalezec bedzie: •Instalacja i konfiguracja sprzetu, oprogramowania. •Udzial we wdrozeniach i projektach aktualnie prowadzonych. •Swiadczenie wsparcie technicznego dla wdrozonych systemów.Wymagania
Od kandydatów wymagamy: •Wyksztalcenia technicznego (Informatyka/ Telekomunikacja). Mile widziani absolwenci lub studenci. •Bardzo dobrej znajomosci protokolu TCP/IP . •Bardzo dobrej znajomosci LINUX •Programowanie HTML PHP MySQL JAVA •Zainteresowania nowoczesnymi technologiami informatycznymi. •Prawa jazdy kat.B. •Znajomosci jezyka angielskiego (w stopniu wystarczajacym do czytania dokumentacji technicznej) •Zdolnosci do szybkiego przyswajania wiedzy. •Kreatywnosci. Dodatkowymi atutami beda: •Znajomosc zagadnien zwiazanych z Bezpieczenstwem Sieci (Firewall IDS). •Znajomosc konfiguracji i diagnostyki routerów ( Cisco lub inne). •Znajomosc technologii VoIP. •Znajomosc systemu Novell NetWare. •Znajomosc systemu Windows.Oferujemy
Naszym Pracownikom oferujemy: •Wynagrodzenie - pensja + premie uznaniowe •Mozliwosci stalego rozwoju zawodowego •Uczestnictwo w ciekawych projektach informatycznych •Kontakt z najnowsza technologia informatyczna •Programy szkolenProsimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.