|
Firma dostarczająca rozwiązania outsourcingowe dla sektora telekomunikacyjnego, w związku |
Dyspozytor
Miejsce pracy: Toruń
Nr Ref.: DYS/04/14
Nr Ref.: DYS/04/14
Opis stanowiska:
- przyjmowanie za pomocą aplikacji informatycznej zleceń od Klienta,
- przydzielanie i przekazywanie zleceń do realizacji pracownikom technicznym,
- monitorowanie statusu realizacji zleceń oraz wskaźników ich wykonania,
- weryfikacja poprawności i kompletności przekazywanych danych nt. realizacji zleceń,
- terminowe i prawidłowe odpisywanie (zamykanie) zleceń w aplikacji informatycznej,
- odpowiadanie na reklamacje, monity, interwencje.
- wykształcenia min. średniego,
- dobrej znajomości pakietu MS Office,
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (call center, obsługa klienta przy użyciu aplikacji informatycznej),
- znajomość branży telekomunikacyjnej będzie dodatkowym atutem,
- umiejętności pracy pod presją czasu i wymagającej długotrwałej koncentracji,
- rzetelności, zaangażowania w powierzone obowiązki i silna motywacja do pracy,
- dyspozycyjności,
- stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz dużych perspektywach rozwojowych,
- dobre warunki pracy i wynagrodzenia,
- szkolenia oraz możliwość rozwoju zawodowego.