Jeśli szukasz ciekawej pracy, chcesz rozwijać swoją karierę w obszarze logistyki i transportu, cenisz sobie pracę w firmie o stabilnej, ugruntowanej pozycji na rynku - aplikuj i dołącz do nas!
W związku z rozwojem działalności poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
- Realizacja harmonogramu usług transportowych oraz weryfikacja zasobów technicznych i osobowych koniecznych do realizacji usług
- Zwinna i elastyczna koordynacja pracy kierowców oraz współpraca z kierującymi pracownikami magazynu w Strefie Wydania / Przyjęcia
- Bieżąca kontrola nad procesem wydawania przesyłek i dynamiczne reagowanie na zachodzące zmiany
- Proaktywne relacje z klientami w zakresie realizowanych zleceń
- Wspomaganie kierowców i rozliczanie ich według ustalonych wzorców
- Sporządzanie raportów i statystyk, dbałość o ich poprawność, wyciąganie wniosków na przyszłość
- Mile widziane świadectwo i znajomość ADR
- Min. rok doświadczenia na zbliżonym stanowisku w branży TSL. Mile widziane wykształcenie kierunkowe z zakresu TSL
- Znajomość pakietu Office, zwłaszcza Excel na poziomie średnio-zaawansowanym (przygotowywanie analiz i raportów)
- Doświadczenie w skutecznym delegowaniu zadań
- Umiejętność dobrej organizacji pracy i pracy pod presją czasu przy zmieniających się warunkach realizacji zleceń
- Gotowość do pracy w godzinach 14:00 - 22:00
- Otwartość na dalsze szkolenie w zakresie użytkowania oprogramowania dedykowanego
- Znajomość języka angielskiego mile widziana
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w polskiej firmie z kontaktem do zespołu międzynarodowego
- Możliwość rozwoju w miarę wzrostu spółki i podnoszenia kwalifikacji z racji przynależności do dużej Grupy Kapitałowej
- Rozbudowany pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, system kafeteryjny)
- 100% dofinansowania do nauki języka angielskiego w kameralnych grupach 3-5 os
- Zniżki pracownicze na ofertę handlową Grupy Inter Cars
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia