Ogłoszenie numer: 9193525, z dnia 2024-08-20
Ostrovski Sp. zo.o.
- Ostrovski to młoda 10-osobowa firma działająca na Niemieckim rynku montażu światłowodów, która rośnie w tempie 100% rocznie.
- Mamy 3 wyszkolone brygady monterskie, których praca charakteryzuje się jakością znacznie powyżej konkurencji.
- To daje nam prawie nieograniczoną perspektywę rozwoju na najbliższe lata.
- Dlatego szukamy zaangażowanych, odpowiedzialnych i pracowitych ludzi, którzy pomogą nam osiągnąć nasze cele rozwojowe i z którymi osiąganie tych celów będzie przyjemnością.
- Sposobem aby osiągnąć ten cel to zbudowanie organizacji, która wyróżnia się pod względem kultury pracy i będzie mierzyć w pozycję najlepszego pracodawcy w naszej niszy.
- Dbamy o to aby każdy pracownik wiedział czego od niego oczekujemy i jak ma wykonywać swoją pracę aby pomóc nam osiągnąć nasz wspólny cel.
- Tworzymy kulturę opartą o transparentności, jasnych oczekiwaniach i oferujemy wsparcie abyś stał się efektywną częścią naszego zespołu
Dyspozytor / Dyspozytorka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Bełchatów
Opis stanowiska
- Dbanie o płynność pracy brygad - brygady napotykają na różne trudności podczas pracy i chcemy je odciążyć od rozwiązywania tych trudności, i w tym będziesz ich wspierać
Utrzymywanie bieżącego kontaktu z brygadzistami - stała dostępność i kontakt z brygadami aby mieli w Tobie wsparcie - Wspieranie brygad przy rozwiązywaniu problemów związanych z realizacją budowy - te obowiązki przejmiesz od CEO, który przeszkoli Cię w typach wyzwań i sposobach ich rozwiązywania
- Obsługa i zarządzanie usterkami i zgłoszeniami od klientów w języku niemieckim - sami poddajemy się rygorowi sprawdzania siebie i usuwania usterek, nawet tych których nasz klient nie traktujesz jeszcze jako usterek. Zarządzanie ich usuwaniem jest istotnym elementem pracy i wymaga planowania, analizy i usprawniania naszych procesów
- Raportowanie i prowadzenie dokumentacji budów - transparentna i rzetelna dokumentacja to jeden z ważnych elementów budowy i utrzymania zaufania z naszymi klientami
- Weryfikacja i raportowanie godzin pracy pracowników - te informacje są ważne z punktu widzenia monitorowania rentowności organizacji
Wymagania
- Znajomość języka niemieckiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację z klientem (warunek konieczny!);
- Doświadczenie na stanowisku obsługi klienta minimum rok (warunek konieczny!);
- Umiejętność analizowania sytuacji i efektywnego planowania;
- Zdolność podejmowania szybkich decyzji;
- Dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu;
- Dyspozycyjność;
- Poczucie humoru oraz odpowiedzialność.
- Przyjazne obycie i jednocześnie determinacja i konkretność w kontaktach
Oferujemy
- perspektywiczną pracę w organizacji, która powiększa się o 100% rocznie;
- jasne oczekiwania, dokładne szkolenie wprowadzające do pracy i wsparcie w pierwszych tygodniach pracy
- plan rozwoju indywidualnego w ramach organizacji
- zatrudnienie na podstawie umowę o pracę;
- pracę z ludźmi, który cenią kulturę pracy i których celem jest zbudowanie firmy opartej na wartościach
- ciekawe mini-wyzwania rozwojowe w ramach pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.