STRABAG SE jest wiodącym europejskim koncernem w branży technologii budowlanych. Działamy w ponad 30 krajach i zatrudniamy 73.000 pracowników na całym świecie.
Spółka BMTI należy do koncernu STRABAG SE i jest odpowiedzialna za inwestycje, wynajem, naprawy i sprzedaż urządzeń budowlanych w koncernie.
Obecnie poszukujemy od zaraz osoby na stanowisko:
- ewidencja i opracowanie zamówień sprzętu
- organizacja działań logistycznych związanych z dostarczaniem/ zwalnianiem sprzętu
- organizacja transportu i rozliczenia
- absolwent szkół technicznych, mile widziany absolwent politechniki o profilu mechanika i budowa maszyn budowlanych
- dobra znajomość zagadnień / tematyki związanej z zastosowaniem, rodzajem, wiedzą na temat parametrów technicznych urządzeń budowlanych i sprzętu ciężkiego
- wysokie predyspozycje interpersonalne, komunikatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów, współpracy z budowami
- znajomość obsługi komputera, excel na poziomie min. zaawansowanym
- dyspozycyjność , możliwa praca w kilkudniowej delegacji
- sumienność, pracowitość
- odporność na stres
- mile widziane doświadczenie w pracy w dużej firmie budowlanej
- znajomość języków obcych będzie dodatkowym atutem
- stabilność zatrudnienia
- samodzielne, odpowiedzialne stanowisko
- praca w międzynarodowym koncernie budowlanym o ugruntowanej pozycji na rynku możliwość dalszego rozwoju zawodowego , podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach interpersonalnych i zawodowych
- bezpłatny pakiet medyczny
Pozostałe informacje oraz aktualne wakaty można znaleźć na stronie: www.strabag.pl (zakładka kariera)..
|
|
Poznaj
STRABAG
Dlaczego warto?
STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.
Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.
Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.
Opinie o pracodawcy
-
Marcin Czuba
Kierownik Kontraktu w branży mostowej
Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.
-
Anna Kowal
Specjalista ds. finansów
Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.
Proces rekrutacji
- Krok Dokumenty aplikacyjne
- Krok Rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Podpisanie umowy