Jesteśmy agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej świadczącą usługi z zakresu leasingu pracowniczego na rynku polskim, francuskim i niemieckim. W tym roku zostaliśmy sklasyfikowani przez miesięcznik Forbes w zestawieniu „Diamentów Forbesa" na 8. pozycji w kategorii najszybciej rozwijających się firm średnich w województwie wielkopolskim.
W związku z dynamicznym rozwojem do naszego biura w Poznaniu (Jeżyce) poszukujemy osoby na stanowisko:
Dyrektor zarządzający
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
- budowanie długofalowej strategii rozwoju firmy na rynku polskim oraz na rynkach państw EU (w szczególności Francja i Niemcy)
- opracowywanie długoterminowych planów rozwoju, w tym opracowanie i wdrażanie niezbędnych zmian operacyjnych w firmie
- identyfikacja możliwości ekspansji i wprowadzania usług na nowe rynki, w tym przygotowywanie niezbędnych analiz
- bieżące zrządzanie działalnością firmy, w tym bezpośredni nadzór nad pracą poszczególnych działów firmy tj. rekrutacji, obsługi klienta, sprzedaży, back office
- integracja wszystkich funkcji operacyjnych firmy
- nadzór nad zwiększaniem efektywności poprzez utrzymanie i podnoszenie standardów, analizowanie, kontrolowanie i optymalizacja kosztów
- realizacja zadań w zakresie zarządzania finansowego przedsiębiorstwa (inwestycje, zarządzanie bilansem etc.)
- reprezentowanie firmy i negocjowanie kontraktów
- bieżące kontakty z instytucjami i urzędami w Polsce i we Francji, w tym rozwiązywanie problemów administracyjnych
- bezpośrednie raportowanie do Prezesa Zarządu
Wymagania:
- doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu krótko i długoterminowych strategii rozwoju spółek
- doświadczenie w kompleksowym zarządzaniu spółką
- min. 5-letnie doświadczenia na podobnym stanowisku oraz dobre praktyki menedżerskie
- praktyczna wiedza z zakresu finansów i księgowości niezbędnej do operacyjnego zarządzania firmą
- zorientowanie na wyniki i realizację celów biznesowych
- umiejętność wdrażania procedur i innowacyjnych rozwiązań
- umiejętność szybkiego nawiązywania kontaktów biznesowych i negocjacji
- umiejętność analitycznego i koncepcyjnego myślenia
- samodzielność i duża inicjatywy w działaniu
- umiejętność rozwiązywania problemów oraz pracy pod presją czasu
- gotowość do relokacji w celu wykonywania pracy stacjonarnej w siedzibie firmy
- znajomość języka francuskiego i / lub angielskiego – na poziomie C1/C2 w mowie i piśmie
- umiejętność skutecznego działania w złożonym i dynamicznym otoczeniu
- wykształcenie wyższe w zakresie ekonomii lub zarządzania przedsiębiorstwem
Mile widziane:
- ukończone studia Executive MBA
- praktyczna znajomość zagadnień związana z funkcjonowaniem faktoringu w handlowym obrocie międzynarodowym
- doświadczenie i/lub znajomość zasad funkcjonowania agencji pracy tymczasowej, zasad oddelegowania pracowników, przepisów prawa pracy oraz administracji kadrowo-płacowej
- znajomość rynku i trendów rozwojowych w branży
Oferujemy:
- możliwość zasadniczego wpływu na rozwój Spółki
- możliwość rozwoju osobistych kompetencji menedżerskich w zakresie projektowania i wdrażania zmian
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie na rynku międzynarodowym (Polska, Francja, Niemcy)
- ambitne cele i wyzwania
- realną możliwość negocjowania warunków zatrudnienia lub współpracy
- stabilne zatrudnienie
- niezbędne narzędzia do pracy
- bogaty pakiet socjalny (karta Multi Sport, prywatna opieka medyczna)