Naszym klientem jest wiodąca firma projektowo-wykonawcza w branży przemysłowej, obecna na polskim rynku od 1999 roku. Spółka realizuje projekty komercyjne, przemysłowe i infrastrukturalne - jako Generalny Wykonawca.
-
Odpowiedzialność za efektywne funkcjonowanie zespołu Działu Zakupów i Logistyki w zakresie powierzonych zadań.
-
Tworzenie, wdrażanie i realizacja celów strategii zakupowej firmy.
-
Określanie potrzeb w zakresie dostaw produktów, tworzenie planów zakupów oraz realizacja procesów zakupu.
-
Wdrożenie systemów oraz standaryzowanie procesów zakupowych i logistycznych mających na celu mierzalny wzrost efektywności działu.
-
Stałe monitorowanie i analizowanie wskaźników kosztowych, jakościowych i efektywnościowych.
-
Analizowanie rynku poszczególnych kategorii produktów i usług.
-
Prognozowanie oraz tworzenie harmonogramów dostaw.
-
Wykształcenie wyższe, preferowane techniczne (budowlane) lub ekonomiczne.
-
Min. 5 lat doświadczenia w zarządzaniu działem zakupów i logistyki spółki produkcyjnej – w branży budowlanej lub ogólnoprzemysłowej, na stanowisku managerskim lub starszego specjalisty.
-
Doświadczenie w tworzeniu i optymalizacji procesów zakupowo-logistycznych.
-
Znajomość systemu SAP (przynajmniej podstawowa).
-
Umiejętność obsługi programu Excel na poziomie zaawansowanym.
-
Wysoki poziom umiejętności analitycznych.
-
Silna orientacja na wyniki, realizację celu, optymalizacje kosztów.
-
Bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległych pracowników.
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. dobrym.
-
Gotowość do podróży służbowych.
-
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
-
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (okres próbny 6 miesięcy).
-
Pracę w pełnym wymiarze godzin.
-
Stałe wynagrodzenie plus dodatkowe benefity – atrakcyjny pakiet motywacyjny.
-
Możliwość rozwoju zawodowego.
-
Dobrą atmosferę w pracy.
-
Narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy.