Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator Obsługi Logistycznej

    Schenker sp z o.o.   Gdańsk, Pomerania    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres zadań: Dbanie o wyniki: operacyjne, finansowe i wydajnościowe podległych projektów; Efektywne zarządzanie podległym zespołem w duchu wzajemnej współpracy, motywowanie zespołu; Umiejętność szybkiego reagowania na zmiany; Planowanie, organizowanie oraz kontrola pracy magazynu w...
Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor Zakupów i Logistyki

Trybuś Nowak Executive Recruitment
Wrocław
praca stacjonarna
3046 dni temu

 

Naszym klientem jest wiodąca firma projektowo-wykonawcza w branży przemysłowej, obecna na polskim rynku od 1999 roku. Spółka realizuje projekty komercyjne, przemysłowe i infrastrukturalne - jako Generalny Wykonawca. 

 

Dyrektor Zakupów i Logistyki
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: DZL/D

 

 

Opis stanowiska:
  • Odpowiedzialność za efektywne funkcjonowanie zespołu Działu Zakupów i Logistyki w zakresie powierzonych zadań.

  • Tworzenie, wdrażanie i realizacja celów strategii zakupowej firmy.

  • Określanie potrzeb w zakresie dostaw produktów, tworzenie planów zakupów oraz realizacja procesów zakupu.

  • Wdrożenie systemów oraz standaryzowanie procesów zakupowych i logistycznych mających na celu mierzalny wzrost efektywności działu.

  • Stałe monitorowanie i analizowanie wskaźników kosztowych, jakościowych i efektywnościowych.

  • Analizowanie rynku poszczególnych kategorii produktów i usług.

  • Prognozowanie oraz tworzenie harmonogramów dostaw.

Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe, preferowane techniczne (budowlane) lub ekonomiczne.

  • Min. 5 lat doświadczenia w zarządzaniu działem zakupów i logistyki spółki produkcyjnej – w branży budowlanej lub ogólnoprzemysłowej, na stanowisku managerskim lub starszego specjalisty.

  • Doświadczenie w tworzeniu i optymalizacji procesów zakupowo-logistycznych.

  • Znajomość systemu SAP (przynajmniej podstawowa).

  • Umiejętność obsługi programu Excel na poziomie zaawansowanym.

  • Wysoki poziom umiejętności analitycznych.

  • Silna orientacja na wyniki, realizację celu, optymalizacje kosztów.

  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległych pracowników.

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. dobrym.

  • Gotowość do podróży służbowych.

Nasz Klient oferuje:
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (okres próbny 6 miesięcy).

  • Pracę w pełnym wymiarze godzin.

  • Stałe wynagrodzenie plus dodatkowe benefity – atrakcyjny pakiet motywacyjny.

  • Możliwość rozwoju zawodowego.

  • Dobrą atmosferę w pracy.

  • Narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy.

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
 

Podobne oferty

  • Koordynator Obsługi Logistycznej

    Schenker sp z o.o.   Gdańsk, Pomerania    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres zadań: Dbanie o wyniki: operacyjne, finansowe i wydajnościowe podległych projektów; Efektywne zarządzanie podległym zespołem w duchu wzajemnej współpracy, motywowanie zespołu; Umiejętność szybkiego reagowania na zmiany; Planowanie, organizowanie oraz kontrola pracy magazynu w...