Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się w pierwszej dziesiątce polskiego rynku Agencji Pracy. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 800 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 16 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Aktualnie dla naszego Klienta firmy z potencjałem finansowym wchodzącego w rynek usług Rent A Car poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Dyrektor Strategiczny w firmie o profilu Rent a Car
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: DYRSTRAT/06/15
Obowiązki:
- Budowa i zarządzanie zespołem pracowników w firmie o profilu Rent a Car,
- Zarządzanie poszczególnymi działami w firmie,
- Współpraca z działami firmy celem zwiększenia udziałów firmy na rynku wynajmu samochodów,
- Nadzorowanie działów pod kątem realizacji określonych planów oraz budżetów,
- Dbanie o atmosferę w firmie oraz rozwiązywanie problemów pomiędzy działami,
- Orientowanie w się w trendach rynkowych, wyznaczanie nowych celów, które zapewnią rozwój spółki,
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym lub marketingowym,
- Mile widziane studia z zakresie zarządzania managerskiego w biznesie,
- Przynamniej2-letnie doświadczenie w rozwijaniu firmy z branży Rent a Car,
- Znajomość specyfiki branży Rent a Car,
- Biegła znajomość języka angielskiego,
- Doświadczenie w koordynowaniu działań Działu Sprzedaży i Działu Eksploatacji-Technicznego,
- Bogata wiedza z zakresu zarządzania firmą z branży Rent a Car oraz wypracowane sposoby osiągania sukcesu w tej branży,
- Umiejętność prowadzenia prezentacji biznesowych,
- Aktywność,pomysłowość, zaangażowanie, konsekwencja,
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
Oferujemy:
- Pracę w firmie o solidnym zapleczu finansowym oraz własną, rozbudowaną flotą samochodową, w bardzo energicznie rozwijającej się branży na czołowym stanowisku,
- Wynagrodzenie adekwatne do zajmowanego stanowiska,
- Możliwość kształtowania polityki rozwoju firmy (polityka finansowa, zarządzanie kapitałem ludzkim, zarządzanie flotą, inwestycje) wraz z realizacją własnych wizji,
- Niezbędne narzędzia pracy oraz możliwość negocjacji dodatkowych pakietów,
- Pracę na umowie o pracę, kontrakcie managerskim lub jakiejkolwiek innej formie współpracy zaakceptowanej przez strony,
- Pracę w zespole specjalistów oraz osób powiązanych z branżą, nastawionych na sukces i rozwój,