- #StandardyObsługiKlienta
- #ZarządzanieSprzedażą
- #ObsługaKlienta
- #OsługaKlientaB2C
- #standardy
- #zarządzanie
- Min. 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami
- Znajomość funkcjonowania Contact Center, obsługi klienta i sprzedaży w kanale telefonicznym – mile widziane
- Doświadczenie w zarzadzaniu budżetem
- Sukcesy we współpracy i negocjacjach z partnerami biznesowymi
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów
- Proaktywne podejście, inicjatywa w działaniu, inspirowanie zespołu do poszukiwań niestandardowych rozwiązań
- Innowacyjność, poszukiwanie usprawnień, myślenie analitycznie, przedsiębiorczość, decyzyjność
- Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację biznesową (min. B2)
- Prawo jazdy kat. B
- Planowanie i nadzór nad realizacją celów ilościowych, wartościowych i jakościowych w kanale telefonicznym
- Zarządzanie sprzedażą w kanale telefonicznym dla rynku B2C
- Planowanie i zarządzanie budżetem sprzedażowym w kanale telefonicznym
- Prowadzenie inicjatyw podnoszących jakość i efektywność obsługi klientów
- Poszukiwanie nowych potencjałów w zakresie sprzedaży
- Definiowanie standardów obsługi w kanałach bezpośrednich, nadzorowania ich realizacji oraz ciągłe ich usprawnianie w oparciu o informacje zwrotne od klientów
- Zarządzanie kanałem kontaktów przychodzących dla klientów B2C
- Budowa i realizacja standardu kontroli jakości z wykorzystaniem narzędzi TQM - Speech Analytics i Desktop Process Analytics.
- Wdrożenie i realizacja doradztwa ofertowego w zakresie utrzymania i dosprzedaży usług zgodnie z celami Orange Polska
- umowa o pracę,
- oferta socjalna,
- ubezpieczenie grupowe,
- pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia).
- praca zdalna 2/3 dni w tygodniu,
- wewnętrzny rynek pracy.
- prywatna opieka medyczna,
- karta sportowa,
- programy prozdrowotne.
- kultura feedbacku,
- premie finansowe,
- nagrody za efekty pracy.
- telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,
- zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),
- ergonomiczne biuro.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.