Oprandi Polska jest lokalnym oddziałem szwajcarskiej grupy doradztwa personalnego oprandi&partner, założonej w 1988 r. Firma realizuje projekty rekrutacyjne na stanowiska kadry specjalistycznej i kierowniczej. Prężnie działający zespół w Polsce charakteryzuje się sprawną współpracą, dobrą energią i nastawieniem na poszukiwanie najlepszych, oczekiwanych przez klientów rozwiązań. Cały czas uczymy się, jak poprawiać jakość naszych usług.
Naszym Klientem jest jeden z wiodących dystrybutorów surowców i półproduktów spożywczych dla piekarnictwa, cukiernictwa i wytwórców lodów w Polsce. Firma jest partnerem kluczowych producentów europejskich, dostawcą składników i surowców niezbędnych do wytwarzania najwyższej jakości produktów końcowych.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy dla naszego Klienta najlepszego kandydata na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za tworzenie i nadzór nad realizacją strategii sprzedaży surowców i półproduktów spożywczych w sektorze przemysłowym w całej Polsce.
Miejsce pracy: Biuro firmy w Poznaniu. Częste wyjazdy biznesowe
Zakres obowiązków
- Realizacja polityki sprzedaży asortymentu firmy do producentów spożywczych sektora przemysłowego (piekarnictwo, cukiernictwo, wytwórcy lodów)
- Przygotowywanie długoterminowych i krótkoterminowych planów sprzedaży
- Odpowiedzialność za rozwój porfolio nowych klientów i rozwijanie współpracy ze stałymi klientami w sektorze przemysłowym
- Nadzór nad negocjacjami handlowymi
- Zarządzanie zespołem sprzedaży, do którego należą: Regionalni Kierownicy Sprzedaży, Przedstawicieli Handlowi i Koordynatorzy
- Przygotowanie analiz i rekomendacji sprzedażowych dla przełożonych
- Wizyty biznesowe u Klientów
- Współpraca z wiodącym europejskim producentem składników do wytwarzania najwyższej jakości surowców i półproduktów spożywczych do zastosowań profesjonalnych
- Udział w projektach usprawniających wewnętrzny proces raportowania i przepływu informacji o klientach
- Współpraca z działem technologicznym
Wymagania
- Wykształcenie wyższe
- Bardzo dobra znajomość rynku spożywczego w Polsce
- Min 2 letnie doświadczenie w kierowaniu zespołami handlowymi na rynku spożywczym B2B (surowce) i /lub w kanale tradycyjnym sektora spożywczego
- Znajomość specyfiki rozwiązań CRM oraz narzędzi marketingowych
- Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego i syntetycznego myślenia
- Zorientowanie na cel oraz skuteczność w rozwiązywaniu problemów
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Znajomość języka angielskiego
Pracodawca oferuje
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Możliwość realnego wpływu na rozwój firmy
- Niezbędne narzędzia: samochód służbowy, telefon, laptop