W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których życie odmieniliśmy znajdując im nową pracę oraz wyjątkowa jakość usług, które świadczymy naszym klientom i kandydatom. Z dumą wyznaczamy standardy na rynku rekrutacyjnym, a dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu połączonemu ze zrozumieniem osobistych motywacji, stwarzamy naszym kandydatom okazję do realizacji pełni ich potencjału.
Niezależnie od tego czy jesteś pracodawcą poszukującym członków swojego zespołu, czy kandydatem, który chce rozwinąć swoją karierę, Michael Page oferuje Ci zespół który zrozumie Twoje potrzeby.
Wraz z Page Executive i Page Outsourcing, Michael Page jest częścią PageGroup. Jesteśmy pewni, że nasza wiedza pomoże Ci osiągnąć Twoje cele – niezależnie od tego czy szukasz pracownika, czy też nowego miejsca pracy.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej.
Rola Dyrektora Sprzedaży jest stanowiskiem strategicznym w tej organizacji. Celem tej roli jest tworzenie planów i strategii sprzedażowej oraz nadzór nad ich realizacją zarówno w Polsce jak i na rynkach zagranicznych (m.in. Rosja). Produkty tej firmy są sprzedawane w czterech głównych kanałach: a) rynek tradycyjny - salony wyposażenia wnętrz, salony łazienkowe, b) rynek nowoczesny - markety budowlane c) export i d) e-commerce.
Informacje o kliencie
Naszym klientem jest znany producent i dystrybutor wyposażenia łazienkowego oraz armatury kuchennej obecny na rynku już od kilkudziesięciu lat. Firma to rodzinne przedsiębiorstwo, wyznaczające nowe trendy i kreujące nowe rozwiązania w celu zaspokojenia pragnienia luksusu, estetyki i komfortu swoich klientów.
Opis stanowiska
- Rozwój rynków (tradycyjny, nowoczesny, export, ecommerce), zarówno w Polsce jak i zagranicą
- Tworzenie planów i strategii sprzedażowej oraz nadzór nad ich realizacją
- Utrzymywanie i budowanie relacji na rynkach lokalnych
- Negocjowanie warunków współpracy i umów handlowych
- Stymulowanie wyników sprzedaży
- Tworzenie zespołu - rekrutacja i szkolenia pracowników
- Motywowanie zespołu, nadzorowanie jego pracy
- Monitorowanie i analiza rynku
- Raportowanie bieżącej aktywności handlowej
- Współpraca z zarządem firmy
Profil kandydata
- Wykształcenia wyższego
- 10-letniego, popartego udokumentowanymi sukcesami doświadczenia w zarządzaniu działem handlowym w branży wyposażenia wnętrz
- Zarządzania, kierowania i rozwijania umiejętności w podległych działach handlowych
- Monitorowania rynku oraz działań konkurencji, aktywne proponowanie rozwiązań prowadzących do wzrostu sprzedaży
- Silnego nastawienia na realizację powierzanych zadań
- Wysokich umiejętności analitycznego i strategicznego myślenia
- Bardzo dobrej znajomość języka angielskiego
- Prawa jazdy kat. B
Oferujemy
- Praca w przyjaznym, rodzinnym środowisku pracy
- Konkurencyjny pakiet benefitów w tym auto służbowe
- Praca w południowo-zachodniej części Warszawy
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.