Dla naszego Klienta, jednej z największych firm z
branży TSL w Polsce i Europie,
szukamy osoby na stanowisko:
Dyrektor Sprzedaży w Regionie
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Odpowiedzialność za:
- Wyniki sprzedaży spółki w regionie centralno-wschodnim Polski,
- Wynik EBIT spółki,
- Wolumen przychodów i obrotów w regionie,
- Budżet sprzedaży,
- Współtworzenie strategii sprzedaży oraz za jej realizację,
- Zarządzanie procesem sprzedaży:
- Nadzór nad realizacją planów sprzedażowych,
- Planowanie procesu sprzedaży,
- Zarządzanie relacjami z klientem,
- Udział w procesie negocjacji handlowych,
- Finalizowanie umów sprzedażowych z klientami strategicznymi,
- Utrzymanie i rozwój klientów strategicznych,
- Zarządzanie zespołem handlowym (ok.20 osób w 3 lokalizacjach),
- Mentoring i coaching zespołu handlowego,
- Budowanie atmosfery pracy zespołowej,
- Rozwiązywanie konfliktów wewnętrznych i kompetencyjnych,
- Reprezentowanie zespołu w kontaktach z Zarządem
Wymagania:
- Min. 5 lat doświadczenia w sprzedaży b2b,
- Min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem handlowym,
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem handlowym w dużej, sieciowej firmie z rynku TSL – preferowane firmy międzynarodowe o wysoko rozwiniętej etyce prowadzenia procesu sprzedaży,
- Doświadczenie w branży FMCG będzie dodatkowym atutem
- Bardzo dobra znajomość i wyczucie rynku usług TSL,
- Umiejętność zaangażowania, motywacji i aktywizacji zespołu handlowego,
- Umiejętność skutecznej finalizacji procesów sprzedażowych,
- Doświadczenie we współpracy z „trudnym” klientem,
- Umiejętność budowy dobrych relacji zarówno z klientami zewnętrznymi jak i wewnątrz organizacji,
- Umiejętność współpracy z Zarządem oraz rozwiązywania problemów i konfliktów,
- Odpowiedzialność za wyniki całego zespołu oraz własne,
- Dobrze rozwinięte umiejętności coachingowe,
- Umiejętność priorytetyzacji oraz efektywnej realizacji zadań,
- Umiejętność zarządzania czasem własnym i zespołu,
- Doświadczenie w tworzeniu i sprzedaży rozwiązań „szytych na miarę”, tworzeniu/definiowaniu wartości dodanej dla klientów firmy,
- Doskonałe zrozumienie procesów logistycznych i umiejętność ich optymalizacji (zarówno wewnętrznych jak i po stronie klienta),
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne,
- Umiejętność nawiązywania relacji z osobami opiniotwórczymi w organizacji klienta,
- Umiejętność negocjacji z osobami decyzyjnymi po stronie klienta,
- Umiejętność sprzedaży wewnętrznej,
- Chęć podejmowania wyzwań,
- Proaktywność biznesowa i organizacyjna,
- Mobilność (min. 30% czasu pracy),
- Wykształcenie wyższe,
- Płynny, biznesowy język angielski,
- Prawo jazdy kat. „B”
Oferujemy:
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Medicover) z możliwością rozszerzenia na pakiet rodzinny,
- Dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych (Multisport) z możliwością rozszerzenia na osobę towarzyszącą i dzieci,
- Narzędzia pracy (laptop, telefon, samochód służbowy)