Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Naszym Klientem jest producent i dystrybutor profesjonalnych kosmetyków, który aktualnie poszukuje doświadczonego w branży kosmetycznej kandydata na stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu.
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu
Miejsce pracy: Łódź
Obowiązki:
- strategiczne planowanie rozwoju biznesu w kanałach: B2B, B2C i e-commerce,
- wprowadzanie nowych marek na rynek,
- nadzór nad realizacją sprzedaży we wszystkich kanałach,
- nawiązywanie i rozwój współpracy z dystrybutorami na rynku kosmetycznym,
- nadzór nad działem marketingu - zwłaszcza w opracowaniu strategii marketingowej oraz planowaniu działań promocyjnych,
- monitorowanie i badanie rynku, klientów oraz konkurencji w branży kosmetycznej,
- zarządzanie działem sprzedaży,
- sporządzanie raportów i zestawień dla zarządu.
Od kandydatów oczekujemy:
- kilkuletniego, popartego udokumentowanymi sukcesami doświadczenia w zarządzaniu działem sprzedaży w branży kosmetycznej, szczególnie istotne jest doświadczenie w budowaniu struktur sprzedażowych,
- doświadczenia w pracy zarówno w kanale tradycyjnym, nowoczesnym jak i e-commerce,
- nastawienia na cel,
- umiejętności prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji,
- wysokich kompetencji w zakresie: zarządzania zespołem, motywowania i rozwoju pracowników,
- zdolności analitycznych,
- kreatywności i stałego poszukiwania nowych rozwiązań.
Nasz Klient oferuje:
-
umowa o pracę,
-
możliwość wpływu na rozwój organizacji na rynku polskim,
-
dużą samodzielność i możliwość wdrażania własnych pomysłów,
-
wiele zawodowych wyzwań,
-
możliwość rozwoju wiedzy i kompetencji w organizacji nastawionej na rozwój,
-
atrakcyjne warunki zatrudnienia i wszystkie niezbędne narzędzia pracy.