Inter Cars S.A. to największy dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo - Wschodniej. Od maja 2004 r. spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Celem strategicznym Inter Cars SA jest utrzymanie pozycji lidera w Europie Środkowo-Wschodniej.
Dołącz do naszego Zespołu !
Będziesz odpowiedzialny za:
- Współtworzenie i wdrożenie strategii sprzedaży detalicznej (Omnichannel) w sieci InterCars
- Koordynację działań pomiędzy wieloma projektami sprzedażowymi
- Przebudowę procesów obsługi Klienta detalicznego
- Merytoryczny wkład w tworzenie architektury i rozwój narzędzi Omnichannel
- Zarządzenie systemem komunikacji marketingowej w dedykowanym obszarze
Oczekujemy:
- Co najmniej 5 letniego doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą, w tym sprzedażą detaliczną
- Doświadczenia w kreowaniu strategii sprzedaży detalicznej w przynajmniej dwóch kanałach
- (e-commerce oraz sieć sklepów stacjonarnych)
- Dobrej znajomości zagadnień digital - marketingu
- Umiejętności budowania strategii sprzedażowych opartych na jakościowych przewagach konkurencyjnych (innych niż cena), potwierdzonych konkretnymi sukcesami
- Dobrze wykształconych umiejętności komunikacyjnych
- Wysoko rozwiniętych kompetencji menedżerskich, m.in. zdolności organizacyjnych i negocjacyjnych
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- Pracę w międzynarodowej firmie o polskim kapitale
- Dużą samodzielność i realny wpływ na tworzenie strategii w zarządzanym obszarze
- Duże możliwości rozwoju w strukturach firmy
- Wynagrodzenie zasadnicze oraz atrakcyjną premię roczną opartą na realizacji uzgodnionych KPI
- Elastyczną formę współpracy (umowa o pracę/kontrakt B2B)
- Bogaty pakiet benefitów, w tym samochód służbowy
- Dogodną lokalizację biura
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia