Dołącz do Audika Polska, światowego lidera w branży profilaktyki i protetyki słuchu, największego branżowego pracodawcy w kraju. Mamy sieć ponad 500 Centrów Słuchu i 21 Centrów Medycznych. Dysponujemy własnym Centrum Szkoleniowym, w którym nasi pracownicy poszerzają wiedzę i rozwijają kompetencje.
W całej firmie zatrudniamy ponad 1000 pracowników i stale poszerzamy nasze zespoły, które każdego dnia pomagają Pacjentom zadbać o swój słuch.
Dyrektor Regionu
Miejsce pracy: wielkopolskie
Twoje zadania:
- zarządzanie, koordynowanie i wspieranie oddziałów na powierzonym terenie
- wdrażanie procesów i działań zapewniających efektywność pracy zespołu
- motywowanie zespołu do realizacji zadań i celów
- dbanie o rozwój regionu - w tym otwieraniem nowych oddziałów, zawieraniem umów i prowadzeniem negocjacji
- monitorowanie i analiza pracy oddziałów oraz rynku
- ścisła współpraca z Dyrektorem Makroregionu
Nasze oczekiwania:
- min. 2 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym - mile widziane w branży medycznej
- umiejętność motywowania zespołu oraz udzielania informacji zwrotnej
- bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu
- umiejętności analityczne i negocjacyjne
- samodzielność i inicjatywa w działaniu
- czynne prawo jazdy kat. B
To oferujemy:
- praca, która ma znaczenie – wspólnie dbamy o słuch naszych Pacjentów
- możliwość rozwoju - szkolenia rozwijające kompetencje menadżerskie
- bezpośredni wpływ na rozwój regionu
- umowa o pracę na cały etat
- dofinansowanie do pakietu medycznego, karty sportowej oraz szkieł korekcyjnych
- potrzebne narzędzia pracy (telefon służbowy, laptop)
Nasze benefity:
- Umowa o pracę
- Portal pracownika
- Karta sportowa
- Szkolenie wstępne
- Pakiet medyczny
- Świetna atmosfera
- Jasna ścieżka kariery
- Ubezpieczenie grupowe
- Praca blisko Ciebie