HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Zespół HRK FMCG specjalizuje się w rekrutacji pracowników na potrzeby sektora dóbr szybko zbywalnych. Wspieramy liderów tego sektora w pozyskiwaniu profesjonalistów na potrzeby marketingu, trade marketingu, badań rynkowych i sprzedaży. Dzięki doświadczeniu we współpracy z sektorem FMCG rozumiemy cele biznesowe naszych klientów, branżowy język, specyficzne wymagania stawiane potencjalnym pracownikom oraz szczególnie cenione kompetencje zawodowe.
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży FMCGj, której marki są rozpoznawalne na całym świecie. Aktualnie, nasz Klient szuka Kandydata / Kandydatki na stanowisko:
Dyrektor Regionu
województwo: mazowieckie
Zadania:
- zarządzanie zespołem Regionalnych Kierowników Sprzedaży a za ich pośrednictwem dużym zespołem sprzedaży na terenie Polski centralnej
- planowanie i nadzorowanie promocji w celu zwiększenia sprzedaży produktów firmy oraz zapewnienia odpowiedniej wizualizacji i dostępności produktów na półce, standardów merchandisingowych, zatowarowania
- realizacja i rozwijanie efektywnej dystrybucji produktów firmy w kanale detalicznym, hurtowym oraz sieci lokalnych
- zarządzanie budżetem podległego regionu
- coaching zespołu
- zapewnienie wymaganego poziomu dostępności produktów oraz optymalizacja parametrów obsługi klienta
Wymagania:
- minimum pięcioletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym
- znajomość kanałów sprzedaży:hurt, detal, sieci lokalne
- samodzielność, kreatywność, wysoki poziom zaanażowania w pracę
- wykształcenie wyższe
- dobra (pozwalająca na swobodna komunikację z przełożonym) znajomość języka angielskiego
- poczucie humoru i umiejętność zjednywania innych do swoich pomysłów
- chęć do ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Oferujemy:
Nasz Klient oferuje możliwość pracy w dynamicznie rozwijającym się międzynarodowym zespole, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet świadczeń socjalnych (opieka medyczna, ubezpieczenie na zycie, karta Multisport) oraz możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego.