Dla naszego klienta – firmy z branży wystawienniczej w związku z dynamicznym rozwojem Spółki poszukujemy osoby na stanowisko:
Dyrektor Projektu Targowego
Miejsce pracy: Ostróda
Szukamy osoby doświadczonej w handlu i zarządzaniu zespołem handlowym. Preferowani kandydaci z doświadczeniem w Centrum Targowym.
Zakres odpowiedzialności:
- Uczestniczenie w przygotowaniu strategii firmy wynikającej z targów i innych imprez zarządzanych przez Dyrektora
- Śledzenie działań konkurencji i analiza rynku;
- Kompleksowe opracowanie ofert handlowych;
- Kompleksowe opracowywanie koncepcji merytorycznej zarządzanych projektów, budżetu projektów i harmonogramu ich realizacji;
- Wizytowanie imprez Polskich oraz zagranicznych i aktywne pozyskiwanie wystawców;
- Współpraca z działem księgowości w zakresie kontroli dokumentów księgowych;
- Współpraca z działem technicznym / IT w zakresie przygotowania powierzchni wystawowej oraz realizacji imprez;
- Realizacja strategii w zakresie sprzedaży zarządzanych przez Menedżera projektów;
- Odpowiedzialność za optymalizacje kosztów i wydatków;
- Bieżąca praca w systemie CRM – zgodnie z procedurami, systematyczne wprowadzanie danych i opisów;
- Zarządzanie podległym zespołem handlowym;
- Zarządzanie baza Klientów przypisanych do danego projektu w podległym zespole handlowym;
- Kontrola operacji i procedur sprzedaży, dotyczących zarządzanych przez Menedżera projektów. Podejmowanie decyzji i kontrola ich realizacji;
- Nadzór, koordynacja i pomoc w realizacji całego procesu sprzedaży w podległym zespole projektowym;
- Wprowadzanie nowych pracowników w zakresy obowiązków, zapoznawanie ich z obowiązującymi procedurami, wymaganym zakresem wiedzy, nadzór nad ich praca w okresie próbnym;
- Rozliczanie podległych pracowników zespołu Handlowego z realizacji planu przychodów w trybie tygodniowym oraz z właściwej realizacji całego procesu sprzedażowego;
- Badanie i ocena realizacji celów i zadań pod katem ich celowości i efektywności.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w sprzedaży B2B
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność zarządzania projektami ograniczonymi czasem i budżetem
- Mile widziane doświadczenie w branży eventowej
- Znajomość języka angielskiego
- Zorientowanie na cel i konsekwencja w działaniu
- Zdolności negocjacyjne
- Umiejętność planowania i organizacji pracy
- Prawo jazdy kat. B.
Klient oferuje:
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Dowolna forma zatrudnienia.
- Niezbędne narzędzia pracy tj. telefon, laptop, samochód.
- Atrakcyjne wynagrodzenie
Poznaj
NES Fircroft
NES Fircroft jest firmą rekrutacyjna specjalizującą się w stanowiskach technicznych. Ponad 2000 doświadczonych rekruterów NES wspiera Kandydatów i firmy w ponad 45 krajach, z 85 biur w branżach: Energetyka, Budownictwo i Nieruchomości, Nafta i Gaz, Farmacja, IT, Produkcja