PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- budowanie strategii zakupowych dla wybranego asortymentu i reprezentowanie interesów PKP PLK S.A. w tym zakresie,
- nadzór nad prowadzeniem wybranych postępowań zakupowych w Spółce w celu zapewnienia prawidłowego i efektywnego udzielanie zamówień,
- wsparcie Dyrektora Biura w zakresie realizacji kluczowych projektów prowadzonych przez Spółkę w obszarze Zakupów oraz nadzór nad realizacją inicjatyw optymalizujących działania Biura, realizowanych w ramach inicjatyw wewnętrznych,
- opracowywanie materiałów na posiedzenie Zarządu Spółki w zakresie raportowania realizacji wybranych działań Centralnego Biura Zamówień,
- zapewnienie Dyrektorowi Biura wsparcia w zakresie wdrażania metodyki zarządzania asortymentem strategicznym oraz zarządzania listą asortymentów strategicznych w celu wypracowania oraz rozwoju strategii dla asortymentów strategicznych,
- zapewnienie stałej współpracy z przedstawicielami obszaru zakupów spółek Grupy PKP, a w szczególności PKP S.A. między innymi w celu stałego monitorowania realizacji porozumienia o współpracy w ramach Grupy Zakupowej PKP S.A. i zapewnienia optymalnych dla PKP PLK S.A. warunków rozwoju tej współpracy,
- realizacja działań restrukturyzacyjnych i nadzór nad wdrażaniem najlepszych praktyk rynkowych w zakresie optymalizacji procesów zakupowych realizowanych w Spółce,
- nadzór nad realizacją umów zawieranych z doradcami biznesowymi, w szczególności w zakresie optymalizacji procesów zakupowych realizowanych przez PKP PLK S.A.,
- zapewnienie Dyrektorowi Biura wsparcia w zakresie koordynacji wybranych działań Menadżerów asortymentu w celu zapewnienia maksymalnej efektywności tych działań.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe na kierunkach zarządzanie/zamówienia publiczne/ekonomia,
- doświadczenie zawodowe 10 lat, w tym minimum 4 lata na stanowiskach związanych z zarządzaniem ludźmi, budowaniem strategii,
- umiejętność podejmowania decyzji, orientacja na wyniki oraz umiejętność planowania i dobra organizacja pracy,
- zaangażowanie, umiejętność rozwiązywania problemów oraz wprowadzania zmian,
- umiejętność przywództwa, kierowania innymi oraz zarządzania procesami i działalnością,
- myślenie strategiczne.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.