Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi
kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym,
prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy
całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienie
ponad 39 tysiącom osób w całym kraju!
Dyrektor Projektu ds. analiz i weryfikacji kosztów inwestycyjnych
Warszawa
Numer referencyjny:
WZ/IR/125/07/21
WZ/IR/125/07/21
Co zyskasz?
- Umowę o pracę
- Ulgi na przejazd koleją
- Opiekę medyczną
- Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
- Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Program sportowo -rekreacyjny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- koordynowanie projektów i zadań związanych z wyznaczonym obszarem,
- koordynowanie pracy zespołu projektowego lub/i współpraca z innymi komórkami w zakresie realizacji projektów,
- monitorowanie i raportowanie przebiegu projektu i wyznaczonych zadań,
- zarządzanie ryzykiem w zakresie realizowanych projektów,
- opracowanie, aktualizowanie i doskonalenie dokumentów bazowych dla dokumentacji przetargowej, przedprojektowej i projektowej dla procesu inwestycyjnego,
- weryfikacja opisu przedmiotu zamówienia pod kątem jego zgodności z dokumentami bazowymi i wytycznymi,
- kontrola stosowania przez komórki organizacyjne standardowych dokumentów bazowych (treść stała) oraz stosowania głównych wytycznych w zakresie kluczowych elementów dokumentów bazowych (kamienie milowe, kary umowne, zamknięcia torowe),
- wsparcie zespołów projektowych w udzielaniu odpowiedzi na pytania, zbieranie oraz analiza najczęściej występujących pytań wykonawców pod kątem zmian we wzorcowych dokumentach w zakresie zapisów technicznych.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- 5 lat doświadczenia zawodowego w specjalności inwestycje, w tym 1 rok na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem,
- wiedza zawodowa w zakresie budownictwa,
- znajomość pakietu MS Office i programu Norma Pro na poziomie co najmniej średniozaawansowanym,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- efektywność,
- proaktywność.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.