LSJ HR Group jest wiodącą na polskim rynku firmą organizującą legalną i w pełni bezpieczną pracę. Z ofert pracy LSJ skorzystało już kilka tysięcy osób z całego kraju, a zadowolenie rekrutowanych przez nas pracowników potwierdza fakt, że polecają nas sobie nawzajem. LSJ specjalizuje się w rekrutacji osób do pracy w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Hiszpanii, Holandii, Norwegii, Islandii, Belgii oraz Danii, ale przeprowadzało również rekrutacje na terenie Polski. Nasze doświadczenie w trudnych warunkach międzynarodowych pozwala na profesjonalne przeprowadzanie rekrutacji dla naszych polskich partnerów i skuteczną opiekę nad kandydatem podczas całego procesu.
Dla naszego Klienta, stabilnej firmy z kapitałem zagranicznym specjalizującej się w innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Opis stanowiska:
- zarządzanie procesem produkcji wielowydziałowej
- nadzór nad utrzymaniem płynności ruchu linii produkcyjnych
- realizacja celów produkcyjnych i jakościowych w oparciu o odpowiednią organizację pracy
- planowanie budżetu operacyjnego oraz kontrola jego realizacji
- koordynowanie projektów optymalizacyjnych
- prowadzenie ciągłego doskonalenia i dbałość o standaryzację procesów
- współpraca z osobami kierującymi pozostałymi obszarami działalności firmy
- lokalizacja: Goleniów, Zachodniopomorskie
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane techniczne)
- min. 5-letniedoświadczenie związane z kierowaniem działem produkcji lub działem technicznym
- znajomość metodologii World ClassManufacturing (WCM)
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- wysokie zdolności interpersonalne
- umiejętność zarządzania zespołem oraz koordynowania działań
- wielozadaniowość oraz nastawienie na rozwiązywanie problemów
Oferujemy:
- interesującą pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- szkolenie wprowadzające oraz możliwość wyjazdu na szkolenia zagraniczne
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji