Najnowsze oferty pracy

  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy

Starostwo Powiatowe w Otwocku
Otwock
dyrektor
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
271 dni temu
Ogłoszenie o wolnym kierowniczym stanowisku urzędniczym oraz o naborze kandydatów na to stanowisko
Starosta Otwocki ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Otwocku

nazwa stanowiska: Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy
Miejsce pracy: Otwock

Nazwa i adres jednostki: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku - ul. Górna 11, 05-400 Otwock

Określenie stanowiska: Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Otwocku (dyrektor samorządowej jednostki organizacyjnej – stanowisko kierownicze urzędnicze)

 

Wymiar etatu: 1/1

 

Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:

  • obywatelstwo polskie;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia;
  • wykształcenie wyższe;
  • co najmniej 3-letni staż pracy w publicznych służbach zatrudnienia, tj. na stanowisku związanym ze stosowaniem przepisów z zakresu przedmiotowego ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub co najmniej 5-letni staż pracy w innych instytucjach rynku pracy;
  • brak orzeczenia kary zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, w której mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.

Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:

  • dobra znajomość przepisów regulujących działalność powiatowych urzędów pracy oraz zagadnień związanych z pozyskiwaniem środków finansowych na aktywizację zawodową bezrobotnych;
  • dobra znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie;
  • dobra znajomość przepisów z zakresu ochrony danych;
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego;
  • 2-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym;
  • doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej na stanowisku urzędniczym.

Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:

  • kierowanie Powiatowym Urzędem Pracy w Otwocku (PUP) i reprezentowanie go na zewnątrz;
  • wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników PUP;
  • realizacja zadań należących do samorządu powiatowego w zakresie polityki rynku pracy;
  • realizacja budżetu PUP;
  • planowanie i dysponowanie środkami Funduszu Pracy, PFRON, EFS;
  • pozyskiwanie środków finansowych z funduszy krajowych i unijnych, w tym EFS:
  • zawieranie umów wynikających z zakresu działania PUP w ramach udzielonych upoważnień;
  • sprawowanie kontroli wewnętrznej i kontroli zarządczej w PUP;
  • załatwianie w imieniu Starosty spraw, w tym wydawanie decyzji, postanowień oraz zaświadczeń w trybie przepisów o postępowaniu administracyjnym, w zakresie określonym w upoważnieniu;
  • współpraca z organami samorządu terytorialnego, Powiatową Radą Rynku Pracy i organizacjami pozarządowymi w zakresie realizowanych zadań;
  • realizacja innych zadań wynikających z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  • praca administracyjno-biurowa w siedzibie PUP;
  • praca w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy;
  • stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na parterze w budynku administracyjno-biurowym, wyposażonym w meble i urządzenia biurowe;
  • stanowisko kierownicze związane z zarządzaniem i decyzyjnością;
  • praca na stanowisku wymaga:
    • umiejętności interpretacji przepisów prawa;
    • umiejętności analitycznego myślenia;
    • umiejętności zarządzania zespołem ekspertów w danej dziedzinie;
    • cech osobowych: zdyscyplinowanie, obowiązkowość, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista w kontaktach z interesantami, odporność na stres.

Wymagane dokumenty:

  • Koncepcja funkcjonowania i rozwoju PUP przez najbliższe 2 lata;
  • list motywacyjny;
  • CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie, że kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią (mile widziane rekomendacje lub referencje);
  • oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy albo inne dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy;
  • oświadczenie o braku orzeczenia kary zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, w której mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do celów rekrutacyjnych.

Miejsce i termin złożenia dokumentów.

Wymagane dokumenty (z oznaczeniem ich nadawcy) należy:

  • składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Otwocku” do dnia 11.03.2024 r. do godz. 9.00 w kancelarii ogólnej Starostwa Powiatowego w Otwocku przy ul. Górnej 13, 05-400 Otwock (parter; kancelaria ogólna)
    lub
  • przesłać pocztą do dnia 11.03.2024 r. do godz. 9.00 – (decyduje data wpływu do Starostwa) na adres wymieniony w pkt 1, z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Otwocku”.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Oferta nie zawierająca kompletu wymaganych dokumentów zostanie uznana za ofertę nie spełniającą wymagań formalnych.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie zaproszeni do II etapu naboru.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%.

 

Podobne oferty

  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....