Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator Centrum Wsparcia Mobilności Holistycznej / Kierownik Europejskiego Uniwersytetu

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Podjęcie studiów doktoranckich lub postdoktoranckich: Praca w ramach innowacyjnych badań na temat mobilności wspieranej przez AI. Studia doktoranckie lub post-doktoranckie związane z mobilnością międzynarodową. Kluczowe obowiązki: Zarządzanie i koordynacja Projektu. Koordynacja usług...
  • Holistic Mobility Support Center Coordinator / Manager of European University EUonAIR

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Location: Kozminski University in Warsaw, European University EUonAIR Alliance Position Type: Fulltime | Academic Pathway: PhD opportunity of Postdoctoral applied research development Work type: hybrid About the Role: EUonAIR, a prestigious European University Alliance – www.euonair.eu - focused...
  • Wicedyrektor Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    dyrektor / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jakie będą Twoje kluczowe zadania? Nadzór nad dokumentacją szkolną zgodnie z prawem oświatowym - Twoja odpowiedzialność to fundament jakości edukacji. Organizacja procesu kształcenia – od Ciebie zależy płynność i efektywność działań w placówce. Współpraca z Okręgową Komisją...
  • Wicedyrektor Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    dyrektor / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jakie będą Twoje kluczowe zadania? Nadzór nad dokumentacją szkolną zgodnie z prawem oświatowym - Twoja odpowiedzialność to fundament jakości edukacji. Organizacja procesu kształcenia – od Ciebie zależy płynność i efektywność działań w placówce. Współpraca z Okręgową Komisją...
Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor ośrodka pomocy społecznej

URZĄD MIEJSKI W TOSZKU
Toszek
praca stacjonarna
1831 dni temu
URZĄD MIEJSKI W TOSZKU

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE

DYREKTORA OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ

 

Burmistrz Toszka

ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne

kierownicze stanowisko urzędnicze:

 

Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej

(1 etat)

 

w Ośrodku Pomocy Społecznej, ul. Rynek 11, 44-180 Toszek

w pełnym wymiarze czasu pracy

Dyrektor ośrodka pomocy społecznej
Miejsce pracy: Toszek
Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
  • co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej,
  • specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 26 września 2012 r. w sprawie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej (Dz. U. z 2012 r. poz. 1081)
  • znajomość przepisów ustaw:
    • samorządzie gminnym
    • pomocy społecznej,
    • świadczeniach rodzinnych,
    • wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
    • przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,
    • pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
    • pomocy państwa w wychowaniu dzieci,
    • kodeks postępowania administracyjnego,
    • promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
    • finansach publicznych,
    • odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
  • obywatelstwo polskie lub jednego z państw Unii Europejskiej oraz państw, którym
  • na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego
  • lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
  • preferowane doświadczenie w pracy na kierowniczym stanowisku,
  • biegła umiejętność obsługi komputera (pakiet Microsoft Office),
  • zdolności analitycznego myślenia, łatwość formułowania myśli na piśmie, umiejętność sprawnej oraz efektywnej organizacji i planowania czasu pracy,
  • wysoka kultura osobista, sumienność, odpowiedzialność, kreatywność, odporność na stres, empatia, umiejętność pracy w zespole.
 Zakres zadań i odpowiedzialności wykonywanych na stanowisku (główne obowiązki):
  • realizowanie celów jednostki i zadań statutowych,
  • zapewnienie właściwej organizacji pracy,
  • kierowanie pracą podległych pracowników, w tym nadzorowanie terminowego i prawidłowego wykonywania przez nich zadań, prowadzonej dokumentacji oraz pracy w terenie, zgodnie
  • z obowiązującymi przepisami prawa, uchwałami rady miejskiej, zarządzeniami i poleceniami burmistrza,
  • wydawanie decyzji administracyjnych w sprawie przyznania świadczeń na podstawie upoważnień burmistrza,
  • prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych,
  • przyznawanie i wypłacanie świadczeń objętych działalnością jednostki,
  • organizowanie pracy socjalnej dla wspierania osób i rodzin w celu przezwyciężenia trudnych sytuacji życiowych,
  • prowadzenie analiz i ocen zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej,
  • tworzenie warunków organizacyjnych funkcjonowania pomocy społecznej, w tym rozbudowę niezbędnej infrastruktury socjalnej,
  • praca socjalna skierowana na pomoc osobom i rodzinom we wzmocnieniu lub odzyskaniu zdolności do funkcjonowania w społeczeństwie oraz na tworzenie warunków sprzyjających temu celowi,
  • opracowanie i realizacja gminnej strategii rozwiązywania problemów społecznych, gminnych programów pomocy społecznej, przeciwdziałanie przemocy w rodzinie, profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, przeciwdziałania narkomanii,
  • udzielania informacji, wskazówek i pomocy w trudnych sytuacjach życiowych osobom potrzebującym,
  • organizowanie, nadzorowanie i rozliczanie prac społecznie użytecznych,
  • prowadzenie gospodarki finansowej jednostki w oparciu o przepisy ustawy o finansach publicznych,
  • opracowanie projektu budżetu jednostki oraz czuwanie nad jego realizacją,
  • pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację zadań objętych działalnością jednostki,
  • współpraca ze stowarzyszeniami, fundacjami, innymi organizacjami i środowiskiem lokalnym.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego na stronie internetowej www.bip.toszek.pl ,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; posiadane kwalifikacje zawodowe, dotychczasowe osiągnięcia zawodowe, jeśli są,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy - świadectwa pracy
  • lub zaświadczenia o zatrudnieniu, a w przypadku trwającego stosunku pracy - oświadczenie kandydata lub zaświadczenie pracodawcy,
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, a w przypadku osób nie posiadających obywatelstwa polskiego odpowiednio dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego zgodnie z §1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • (tj. Dz. U. z 2009 r., Nr 64, poz. 539), tj.:
    • certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydany przez Państwową Komisję Poświadczenia Znajomości Języka Polskiego jako Obcego,
    • dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim,
    • świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty,
    • świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydanym przez Ministra Sprawiedliwości,
  • oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni
  • z praw publicznych,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia
  • 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 723)

 

Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.

 

Wszystkie kserokopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

 

W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

 

Dokumenty do pobrania: https://bip.toszek.pl/81/117/dokumenty-do-pobrania.html 

 

Podobne oferty

  • Koordynator Centrum Wsparcia Mobilności Holistycznej / Kierownik Europejskiego Uniwersytetu

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Podjęcie studiów doktoranckich lub postdoktoranckich: Praca w ramach innowacyjnych badań na temat mobilności wspieranej przez AI. Studia doktoranckie lub post-doktoranckie związane z mobilnością międzynarodową. Kluczowe obowiązki: Zarządzanie i koordynacja Projektu. Koordynacja usług...
  • Holistic Mobility Support Center Coordinator / Manager of European University EUonAIR

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Location: Kozminski University in Warsaw, European University EUonAIR Alliance Position Type: Fulltime | Academic Pathway: PhD opportunity of Postdoctoral applied research development Work type: hybrid About the Role: EUonAIR, a prestigious European University Alliance – www.euonair.eu - focused...
  • Wicedyrektor Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    dyrektor / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jakie będą Twoje kluczowe zadania? Nadzór nad dokumentacją szkolną zgodnie z prawem oświatowym - Twoja odpowiedzialność to fundament jakości edukacji. Organizacja procesu kształcenia – od Ciebie zależy płynność i efektywność działań w placówce. Współpraca z Okręgową Komisją...
  • Wicedyrektor Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    dyrektor / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jakie będą Twoje kluczowe zadania? Nadzór nad dokumentacją szkolną zgodnie z prawem oświatowym - Twoja odpowiedzialność to fundament jakości edukacji. Organizacja procesu kształcenia – od Ciebie zależy płynność i efektywność działań w placówce. Współpraca z Okręgową Komisją...