Najnowsze oferty pracy

  • Dyrektor operacyjny (m/k)

    Trenkwalder   Gdynia    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania strategiczne zarządzanie procesami operacyjnymi w firmie w celu zapewnienia wydajności i jakości w całym łańcuchu wartości, opracowywanie i wdrażanie strategii skalowania dla działalności operacyjnej, szczególnie w obszarach sprzedaży, zakupów i logistyki, ścisła...
  • Menedżer ds. Finansowych, Kadrowych i IT

    Fundacja GAJUSZ   Łódź, ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego 87    praca stacjonarna
    menedżer  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Stanowisko, które Ci oferujemy, to funkcja Zastępcy Dyrektora Administracyjno-Finansowego – rola, która wymaga osoby z szerokimi kompetencjami, zarówno w obszarze zarządzania ludźmi (specjalistami w swojej dziedzinie), jak i strategicznego podejścia do finansów i technologii. Idealny...
Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor operacyjny

AMIGO-HURT Sp. so.o.
Ząbki
kierownik/koordynator / dyrektor
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca stacjonarna
625 dni temu

Ogłoszenie numer: 8016900, z dnia 2023-03-10

AMIGO-HURT Sp. so.o.

HURTOWNIA ARTYKÓŁÓW SPOŻYWCZYCH

Dyrektor operacyjny

Miejsce pracy: Ząbki

 

Opis stanowiska

  • Nadzorowanie procesów przyjmowania produktów do hurtowni SPOŻYWCZEJ, przechowywania, wydawania i transportu
  • Udział w kontrolach bieżących, odpowiedzialność za wskazanie i dokumentowanie nieprawidłowości,
  • Udział w procesie reklamacji w działaniach będących po stronie Działu Jakości,
  • Pozyskiwanie nowych partnerów/dostawców
  • Realizowanie bieżących działań związanych z funkcjonowaniem hurtowni
  • Dbanie o wizerunek firmy i hurtowni
  • Zapewnienie najwyższych standardów obsługi klientów
  • Efektywne zarządzanie zespołem
  • Tworzenie i wdrażanie strategii zakupów
  • Nadzorowanie przestrzegania przepisów BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska
  • Przygotowywanie i składanie raportów z działalności hurtowni
  • Rekrutowanie pracowników oraz organizowanie szkoleń
  • Kontrolowanie i aktualizowanie stanów magazynowych hurtowni
  • Nadzorowanie oraz optymalizacja kluczowych procesów operacyjnych, a także czynny udział w tworzeniu celów strategicznych,
  • Poszukiwanie możliwości zwiększania efektywności wszystkich procesów biznesowych realizowanych przez firmę oraz analiza i zarządzanie ryzykiem w podległych obszarach, 
  • Kontrola realizacji budżetu, nadzór nad powierzonym mieniem (maszyny, urządzenia, materiały i produkcja w toku), 

Wymagania

  • Min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie handlu, ekonomii i zarządzania zasobami ludzkimi
  • Wykształcenie wyższe
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Skrupulatność i odpowiedzialność
  • Praktyczna wiedza w zakresie zarządzania w następujących obszarach: zakupy, gospodarka magazynowa, transport, obsługa klienta, Zarządzanie projektami HR,
  • Doświadczenie w zakresie tworzenia i przeprowadzania zmian w procesach biznesowych, szczególnie w zakresie Funkcjonowania Hurtowni oraz szeroko pojętego łańcucha dostaw,
  • Wysoki poziom zaangażowania i odpowiedzialności za wykonywane zadania.
  • Umiejętność samodzielnego działania i organizowania pracy własnej oraz podległego zespołu
  • Wysoko rozwinięte umiejętności budżetowania i prognozowania

Oferujemy

  • Pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Pracę w doświadczonym zespole – wsparcie merytoryczne
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji oraz indywidualne ścieżki kariery
  • Możliwość uczestniczenia w budowaniu strategii firmy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Hurtownia artykułów spożywczych 

Podobne oferty

  • Dyrektor operacyjny (m/k)

    Trenkwalder   Gdynia    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania strategiczne zarządzanie procesami operacyjnymi w firmie w celu zapewnienia wydajności i jakości w całym łańcuchu wartości, opracowywanie i wdrażanie strategii skalowania dla działalności operacyjnej, szczególnie w obszarach sprzedaży, zakupów i logistyki, ścisła...
  • Menedżer ds. Finansowych, Kadrowych i IT

    Fundacja GAJUSZ   Łódź, ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego 87    praca stacjonarna
    menedżer  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Stanowisko, które Ci oferujemy, to funkcja Zastępcy Dyrektora Administracyjno-Finansowego – rola, która wymaga osoby z szerokimi kompetencjami, zarówno w obszarze zarządzania ludźmi (specjalistami w swojej dziedzinie), jak i strategicznego podejścia do finansów i technologii. Idealny...