Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor Operacyjny

Inwenta Sp. z o.o.
opolskie
praca stacjonarna
2705 dni temu

 

INWENTA Sp. z o.o. jest firmą doradztwa personalnego, świadczącą zaawansowane usługi HR. Specjalizujemy się w rekrutacji bezpośredniej na stanowiska menedżerskie oraz w projektach diagnozy i rozwoju kompetencji m.in. w oparciu o metody Assessment i Development Centre. Realizujemy również projekty szkoleniowe w obszarze szeroko pojętych kompetencji miękkich związanych z zarządzaniem. Podejmujemy szereg inicjatyw i projektów związanych z rozwojem usług HR na rynku polskim.

 


Obecnie do naszego Zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:



Dyrektor Operacyjny

Miejsce pracy: woj. Opolskie (północna część)

 

 

Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane studia MBA)
  • Menadżer z około 10- letnim doświadczeniem w zarządzaniu operacyjnym firmami technologicznymi
  • Mile widziane doświadczenie w firmach produkujących, projektujących duże maszyny, urządzenia np. budowlane
  • Doświadczenie w optymalizacji procesów (sprzedażowych, produkcyjnych, logistycznych i polityki zakupowej)
  • Doświadczenie w budowaniu strategii sprzedażowych
  • Umiejętność precyzowania konkretnych celów biznesowych i dążenia do ich realizacji
  • Umiejętność efektywnego inicjowania, wdrażania i egzekwowania projektów
  • Doświadczenie oraz zorientowanie na nowoczesne metody zarządzania (narzędzia optymalizacyjne)
  • Wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu ludźmi
Obowiązki:
  • Aktywny udział w budowaniu strategii firmy, przekładanie strategii na działania operacyjne
  • Wkład w rozwój firmy, wprowadzanie zmian i usprawnień
  • Odpowiedzialność za realizację budżetu przede wszystkim po stronie kosztów operacyjnych
  • Optymalizacja bieżących kosztów działalności oraz ich bieżąca analiza
  • Nadzór nad wszystkimi pionami w strukturze: dział prowadzenia zleceń, dział projektowy, dział zaopatrzenia i kooperacji, produkcja, montaże, testy, serwisy, logistyka, administracja z księgowością i finansami
  • Analizowanie wyników finansowych oddziałów i podejmowanie działań umożliwiających optymalizację kosztów
  • Opracowywanie planów rozwoju oddziałów firmy
  • Tworzenie budżetów, ich kontrola a także rozliczanie
  • Ścisła współpraca z działem handlowym w zakresie planowania celów sprzedażowych, wdrażania nowych strategii rozwoju biznesu
  • Opracowywanie wstępnych planów inwestycyjnych
  • Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie poprawy efektywności działania np. z działem zapewnienia jakości itp.
  • Motywowanie i rozwój pracowników w podległych działach
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Mile widziana znajomość języka niemieckiego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty