Jesteśmy największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią akredytowanych laboratoriów analitycznych.
Dla naszych klientów z wielu branż oferujemy szeroki wachlarz wyspecjalizowanych analiz żywności, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, farmaceutyków, opakowań i artykułów przemysłowych, paliw ciekłych i stałych i wielu innych.
J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. posiada ponad 10 oddziałów w Polsce oraz na rynku zagranicznym. Łącznie zatrudnia ponad 900 osób.
Dyrektor Operacyjny (Branża CARGO - Inspekcja, Spedycja, Fumigacja)
Miejsce pracy: Gdynia
Opis stanowiska
- Nadzór operacyjny nad działalnością całej Branży
- Kompleksowe zarządzanie zespołem rozproszonym
- Współtworzenie planów strategicznych oraz ich realizacja
- Opracowywanie budżetów, kontrolowanie wydatków oraz zarządzanie kosztami w oparciu o planowane cele przychodowe oraz rosnącą efektywność operacyjną Branży
- Analiza istniejących procesów pod kątem efektywności i ich optymalizacja
- Planowanie i realizacja działań mających na celu poprawę efektywności pracy podległych zespołów
- Udział w spotkaniach i negocjacjach z kluczowymi partnerami biznesowymi wraz z nawiązaniem współpracy
- Monitoring rynku i działań konkurencji
- Proponowanie nowych możliwości rozwoju zarządzanego obszaru
- Zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług
Wymagania
- Minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Wymagane doświadczenie związane z branżą morską
- Zaawansowana wiedza praktyczna z tworzenia i realizacji budżetów oraz analizy finansowej
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołami poparte sukcesami
- Umiejętności analitycznego myślenia, planowanie oraz zarządzania ryzykiem
- Charyzma w działaniu
- Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji biznesowej
Oferujemy
- Elastyczne warunku zatrudnienia (umowa o pracę lub kontrakt)
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon) z wykorzystaniem do celów prywatnych
- Benefity (Opieka medyczna, Ubezpieczenie na życie i inne)