Dyrektor Operacji Logistycznych
Miejsce pracy: Piaseczno, ul. Puławska 46
TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA:
- Realizacji operacji logistycznych w zakresie omni-kanałowych procesów magazynowych/ fulfillmentowych zarówno w Centrach Dystrybucyjnych jak i sklepach. (Procesy te realizowane są na potrzeby zaopatrzenia i sprzedaży we wszystkich kanałach dystrybucji oraz obejmują obsługę klientów B2C i B2B);
- Definiowaniu i realizacji strategii operacyjnej na poziomie całej firmy i podległych jednostek organizacyjnych, w tym strategii rozwoju sieci dystrybucji;
- Budowaniu efektywnej struktury organizacyjnej oraz rozwoju kompetencji zawodowych zespołu;
- Planowaniu zasobów (osobowych, kompetencyjnych oraz infrastruktury) pod kątem realizacji strategii i planów sprzedażowych/ rozwojowych;
- Aktywnym uczestnictwie w procesie planowania długoterminowego, taktycznego i operacyjnego w ramach procesu S&OP;
- Realizacji strategicznych i operacyjnych mierników ustalonych dla: swojej jednostki, kanałów sprzedaży i kluczowych klientów;
- Realizacji celów zawartych w strategii CSR w obrębie swojej działalności;
- Odpowiedzialności za przestrzeganie norm i przepisów związanych z BHP;
- Zarządzaniu współpracą z partnerami zewnętrznymi/operatorami logistycznymi, w tym aktywnym uczestnictwie w negocjacjach i ustalaniu warunków współpracy;
- Inicjowaniu i monitorowaniu procesu ciągłego ulepszania/optymalizacji procesów logistycznych i redukcji kosztów operacyjnych;
- Tworzeniu propozycji i odpowiedzialność za realizację budżetu kosztowego i inwestycyjnego swojej jednostki.
CZEGO POTRZEBUJESZ, ABY TO REALIZOWAĆ:
- Wykształcenia wyższego, preferowany kierunek: logistyka, inżynieria produkcji, zarządzanie projektami;
- Min. 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie logistyki magazynowej, w tym 3 na stanowiskach kierowniczych;
- Doświadczenia w bezpośrednim kierowaniu dużym magazynem/centrum dystrybucyjnym, w uznanych firmach logistycznych lub handlowych/dystrybucyjnych;
- Bardzo dobrej znajomość narzędzi i technik projektowania procesów, w tym automatyzacji intralogistyki;
- Znajomości narzędzi Lean Management, Problem Solving;
- Umiejętności analitycznych;
- Umiejętności efektywnego komunikowania na wielu poziomach;
- Bardzo dobrej znajomość języka angielskiego (C1);
- Prawa jazdy kat. B.
CO OD NAS DOSTAJESZ:
- Pracę w ambitnym zespole, pełnym pasji i pozytywnej atmosfery;
- Możliwość pogłębienia wiedzy, zdobycia cennego doświadczenia;
- Uczestnictwo w wielu ciekawych projektach;
- 7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% na produkty Marki własnej na kartę Skarbonka;
- Pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz)-od pierwszego dnia pracy;
- Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz);
- Szeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport), dofinansowanie do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, możliwość otrzymania bezzwrotnej zapomogi);
- Dofinansowanie posiłków;
- Program poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1200 PLN brutto;
- Akcjonariat pracowniczy;
- Rozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej);
- Narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon;
- Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR).
Dyrektor Operacji Logistycznych
Miejsce pracy: Piaseczno, ul. Puławska 46
BENEFITY