Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Obecnie dla naszego Klienta, przedsiębiorstwa specjalizującego się w kompleksowej konserwacji zabytków architektury oraz dzieł sztuki, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Nr Ref.: DOZL/2015/6/58
- Budowanie strategii Oddziału zakładającej stały rozwój.
- Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Oddziału, uwzględniającego rentowność i zysk z prowadzonej działalności.
- Opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo–finansowych oraz terminowa realizacja wynikających z nich zadań, z uwzględnieniem zasad oszczędnej i celowej gospodarki.
- Pozyskiwanie i zawieranie – w ramach udzielonych pełnomocnictw - umów handlowych i gospodarczych na kontrakty i zlecenia.
- Gromadzenie informacji o przetargach, przygotowywanie udziału w nich, składanie ofert, prowadzenie negocjacji oraz uzgadnianie szczegółowych warunków zamówień.
- Tworzenie niezbędnych warunków sprawnej realizacji działalności Oddziału oraz zabezpieczanie środków pracy umożliwiających realizację zadań.
- Planowanie i organizacja pracy Oddziału. Zapewnienie wysokiego poziomu jakości i terminowości wykonywanych prac.
- Analiza reklamacji ich przyczyn oraz koordynowanie działań związanych z usuwaniem usterek.
- Dokonywanie niezbędnych czynności w zakresie uzyskania koncesji, zezwoleń czy licencji na wykonywanie przez Oddział działalności zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Spółki.
- Nadzór i właściwe zabezpieczanie mienia Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zarządzeniami wewnętrznymi Spółki.
- Nadzór nad właściwą eksploatacją i konserwacją środków produkcji oraz dbałość o majątek Spółki.
- Prowadzenie dokumentacji handlowej świadczonych usług (umowy, kosztorysy, projekty, notatki z negocjacji).
- Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Firmy.
- Wykształcenie wyższe branżowe (budowlane)
- Minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży budowlanej
- Mile widziane doświadczenie w pracy jako kierownik budowy na obiektach zabytkowych rejestrowych
- Dodatkowym atutem będzie: posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń i/lub przynależność do izby budowlanej
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
- Wysoki poziom kompetencji miękkich: zdolności organizacyjne i przywódcze, samodzielność, asertywność, umiejętności negocjacyjne, umiejętności analityczne, myślenie strategiczne.
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego.
- Stabilne warunki zatrudnienia.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Pracę w renomowanej firmie o stabilnej pozycji na rynku.