Jesteśmy bankiem z większościowym polskim kapitałem, a naszą ofertę kierujemy do klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Bankowość detaliczną reprezentuje marka Getin Bank, a zamożnych Klientów Bankowości Osobistej oraz Private Banking obsługujemy w ramach marki Noble Bank. Z naszych usług można korzystać w rozległej sieci oddziałów, za pośrednictwem Contact Center, bankowości internetowej oraz poprzez aplikację mobilną. W GNB świetną atmosferę, rozwój i wyzwania mamy w standardzie, dlatego nasz team idealnie uzupełnią zarówno osoby z doświadczeniem, jak i te, które stawiają pierwsze kroki w świecie bankowości. Liczysz się Ty i Twoje zaangażowanie, bo każdy z nas jest inny, ale wszyscy tworzymy jeden Getin Noble Bank!
- sprawne, efektywne i zgodne z procedurami zarządzanie oddziałem oraz zespołem sprzedażowym,
- bezpośredni kontakt i obsługę kluczowych Klientów w tym Klientów segmentu Noble,
- budowanie długotrwałych relacji z Klientami opartych o analizę potrzeb i oczekiwań oraz monitorowanie zadowolenia Klientów z wizyty w oddziale,
- kontrolę przyjmowanych i rozpatrywanych skarg i reklamacji Klientów,
- wsparcie podległych pracowników w bieżącej działalności,
- rekrutację pracowników do oddziału.
- realizację wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych,
- doskonalenie kompetencji własnych oraz podległych pracowników,
- planowanie oraz realizowanie zadań wynikających z zakresu zarządzania ryzykiem operacyjnym.
- minimum rocznego doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowym,
- doświadczenia w aktywnej sprzedaży w instytucji finansowej,
- wykształcenia wyższego,
- praktycznej znajomość MS Office,
- umiejętności myślenia długoterminowego,
- umiejętności zarządzania zespołem,
- orientacji na Klienta,
- umiejętności budowania relacji,
- wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych.
Jeśli Twój profil zawodowy różni się od naszych oczekiwań, a mimo wszystko jesteś ukierunkowany na rozwój w strukturach Getin Noble Banku złóż swoją aplikację, a my w odniesieniu do aktualnych procesów rekrutacyjnych, indywidualnie rozpatrzymy Twoją Kandydaturę.
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy na czas zastępstwa.
- wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
- benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, dostęp do platformy MyBenefit z szeroką ofertą benefitów (bilety do kina, teatru), dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
- samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność,
- pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem.
w prestiżowych rankingach:
naszego zespołu!