Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 6 tysięcy pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,2 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 550 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku - Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.
- sprawne, efektywne i zgodne z procedurami zarządzanie oddziałem oraz zespołem sprzedażowym,
- bezpośredni kontakt i obsługę kluczowych Klientów w tym Klientów segmentu Noble,
- budowanie długotrwałych relacji z Klientami opartych o analizę potrzeb i oczekiwań oraz monitorowanie zadowolenia Klientów z wizyty w oddziale,
- realizację wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych,
- doskonalenie kompetencji własnych oraz podległych pracowników,
- kontrolę przyjmowanych i rozpatrywanych skarg i reklamacji Klientów ,
- planowanie oraz realizowanie zadań wynikających z zakresu zarządzania ryzykiem operacyjnym.
- wsparcie podległych pracowników w bieżącej działalności,
- rekrutację pracowników do oddziału.
- minimum rocznego doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowym,
- doświadczenia w aktywnej sprzedaży w instytucji finansowej,
- wykształcenia wyższego,
- praktycznej znajomość MS Office,
- umiejętności myślenia długoterminowego,
- umiejętności zarządzania zespołem,
- orientacji na Klienta,
- umiejętności budowania relacji,
- wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych.
Jeśli Twój profil zawodowy różni się od naszych oczekiwań, a mimo wszystko jesteś ukierunkowany na rozwój w strukturach Getin Noble Banku złóż swoją aplikację, a my w odniesieniu do aktualnych procesów rekrutacyjnych, indywidualnie rozpatrzymy Twoją Kandydaturę.
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
- benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, dostęp do platformy MyBenefit z szeroką ofertą benefitów (bilety do kina, teatru), dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
- samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność,
- pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem.
w prestiżowych rankingach:
naszego zespołu!