Deutsche Bank PBC S.A. jest członkiem Grupy Deutsche Bank, jednej z największych instutucji finansowych na świecie. Świadczy wysokiej jakośći usługi dla Klientów indywidualnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, oferując długofalowe rozwiązania finansowe dostosowane do indywidualnych potrzeb Klienta.
Poszukujemy pracownika na stanowisko:
Dyrektor Oddziału
Miejsce pracy: Częstochowa
Nr Ref.: DB/DYR/CZ
Nr Ref.: DB/DYR/CZ
Zakres obowiązków:
- zarządzanie zespołem sprzedażowym
- odpowiedzialność za wyniki Oddziału oraz zgodną z budżetem realizację planów sprzedażowych oraz przychodowych
- aktywizacja sprzedaży produktów bankowych oraz optymalne wykorzystywanie potencjału Klientów na swoim rynku (w tym również budowanie zewnętrznych kanałów sprzedaży)
Wymagania:
- minimum 5 lat doświadczenia w pracy w bankowości
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym
- poparte sukcesami doświadczenie w realizacji celów sprzedażowych – własnych i Oddziału
- bardzo dobra znajomość produktów bankowości detalicznej
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z ekonomią, finansami, zarządzaniem)
- umiejętności menadżerskie pozwalające na efektywne kierowanie, wspieranie i motywowanie zespołu
- znajomość lokalnego rynku będzie dodatkowym atutem
- wysoka kultura osobista
- inicjatywa w działaniu, asertywność i samodzielność w podejmowaniu decyzji
- konsekwencja i determinacja w realizacji wyznaczonych celów
- odporność na stres
- umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- prawo jazdy kat. B
Naszym Pracownikom zapewniamy ciekawą pracę w renomowanej, stale rozwijającej się firmie, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i zdobywania nowych doświadczeń, wynagrodzenie adekwatne do poziomu realizacji zadań oraz pakiet socjalny