Miejsce pracy: Ozimek
Nr ref.: KAD/308/12/2017
Główne zadania:
- zarządzanie zespołem sprzedażowym
- nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych oddziału oraz indywidualnego planu sprzedaży
- pozyskiwanie klientów oraz zapewnianie efektywnej sprzedaży oferowanych produktów
- analizowanie wyników sprzedaży w oddziale oraz planowanie i podejmowanie działań w celu zwiększenia efektywności sprzedaży
- nadzorowanie oceny opłacalności współpracy z klientami w przypadkach stosowania indywidualnych warunków cenowych
- zapewnianie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów
- sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
- przyjmowanie i analizowanie wniosków o produkt objęty ryzykiem kredytowym, ocenianie zdolności kredytowej oraz podejmowanie decyzji kredytowych w ramach przyznanych kompetencji
- zarządzanie kosztami związanymi z zakresem działalności oddziału
- zarządzanie ryzykiem operacyjnym
- wspieranie działania podległych pracowników oraz motywowanie ich do efektywnego działania
Oczekujemy:
- wykształcenia wyższego
- minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego w obsłudze klientów i sprzedaży produktów bankowych
- doświadczenia w pracy w obszarze klienta detalicznego
- bardzo dobrej znajomości produktów bankowych kierowanych do klienta bankowości detalicznej
- znajomości zagadnień merytorycznych oraz procedur związanych z zakresem realizowanych przez komórkę zadań
- umiejętności zarządzania zespołami pracowniczymi, w tym dobrej organizacji pracy, motywowania, zarządzania procesem sprzedaży
- kreatywności i inicjatywy we wsparciu pracowników w realizowaniu działań sprzedażowych
- posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych
- niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie przeciwko życiu i zdrowiu, przeciwko wymiarowi sprawiedliwości, przeciwko ochronie informacji, przeciwko wiarogodności dokumentów, przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko obrotowi pieniędzmi i papierami wartościowymi lub za przestępstwo skarbowe
Oferujemy:
•konkurencyjne wynagrodzenie
•umowę o pracę
•atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
•profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.