Miejsce pracy: Międzyzdroje
Nr ref.: SZD/114/01/2017
Główne zadania:
• zarządzanie zespołem sprzedażowym
• nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych oddziału i indywidualnego planu sprzedaży
• pozyskiwanie klientów oraz zapewnianie efektywnej sprzedaży oferowanych produktów
• analizowanie wyników sprzedaży w oddziale oraz planowanie i podejmowanie działań w celu zwiększenia
efektywności sprzedaży
• nadzorowanie oceny opłacalności współpracy z klientami w przypadkach stosowania indywidualnych
warunków cenowych
• zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów
• sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
• przyjmowanie i analizowanie wniosków o produkt objęty ryzykiem kredytowym, ocenianie zdolności kredytowej oraz podejmowanie decyzji kredytowych w ramach przyznanych kompetencji
• zarządzanie kosztami związanymi z zakresem działalności oddziału
• zarządzanie ryzykiem operacyjnym
• wspieranie działania podległych pracowników oraz motywowanie ich do efektywnego działania
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego
• minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego w obsłudze klientów i sprzedaży
produktów bankowych
• doświadczenia w pracy w obszarze klienta detalicznego
• bardzo dobrej znajomości produktów bankowych kierowanych do klienta bankowości detalicznej
• znajomości zagadnień merytorycznych oraz procedur zwiazanych z zakresem realizowanych przez komórkę zadań
• umiejętności zarządzania zespołami pracowniczymi, w tym dobrej organizacji pracy , motywowania, zarządzania procesem sprzedaży
• kreatywności i inicjatywy we wsparciu pracowników w realizowaniu działań sprzedażowych
• posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych
• niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie przeciwko życiu i zdrowiu, przeciwko wymiarowi
sprawiedliwości, przeciwko ochronie informacji, przeciwko wiarogodności dokumentów, przeciwko
mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko obrotowi pieniędzmi i papierami wartościowymi
lub za przestępstwo skarbowe
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program
Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.